SL-3

26.5K 1.2K 892
                                    

Multi Yaren

"Nereden biliyorsun?"

"Rahatsız mı ediyor?" dediğinde gülerek "Beni kimse rahatsız edemez. Biri rahatsız edecekse o ben olurum." dedim.

Semih'in çatışan kaşları gevşerken "O zaman kim olduğunu yarın gösteririm." dedi. Kafamla onu onaylarken okuldan çıkmıştık. Eve doğru yürürken Semih kendi evine giden yol ayrımında bizden ayrılmıştı.

Mahalleye geldiğimizde apartmana yöneldim. Yürürken "Hazırlandığında bize gel." dedim Yaren'e bakmadan..

"Tamam." dediğinde anahtarı yerleştirip kapıyı açtım. Asansörün yanına gidip tuşa bastım ve gelmesini beklemeye başladım. Zemin kata geldiğinde binip bizim katın tuşuna bastım. Kısa bir sürede gelince kapıyı açıp dışarı çıktım.

Evin kapısına anahtarı takip açtım ve ayakkabılarımı çıkarıp içeri geçerken "Anne ben geldim! Üstümü değişip sahile gideceğim." dedim. Hızla odama giderken dolaptan şort ve yarım kollu çıkardım. Burada havalar çok sıcaktı. Eylül ayında olmamıza rağmen yaz sıcakları vardı.

Üstümü değiştikten sonra dolaptan küçük sırt çantamı çıkarıp içine ne olur ne olmaz diye ceket attım. Aynanın karşısına geçip saçlarımı elimle düzelttim ve rimel sürdükten sonra parlatıcıda sürüp çantamı alıp odadan çıktım.

Mutfağa girdiğimde annem bakışlarını bana çevirip "Yaren'le mı gidiyorsun?" demişti. Kafamla onaylarken "Birde Semih var." dedim.

Annemin kaşları havaya kalkarken "O kim?" dedi.

"Sınıftan arkadaşım. Bir gün tanıştırırım." dedim.

"Tamam. Masanın üstünde ki parayı al. Lazım olur." dediğinde anneme öpücük atıp köşede masanın üstünde ki parayı alıp çantamdan cüzdanını çıkarıp içine attım. Cüzdanı çantaya atarken "Gittim ben!" dedim ve ayakkabılarımı giydim.

"Dikkat et!" diyen anneme cevap vermeden kapıyı kapatıp asansörün tuşuna bastım. Bizim katta olduğunu fark edince gülümseyerek bindim. Aşağı inerken telefonumu cebimden çıkarıp karıştırmaya başladım.

Mesaja bakmadığım aklıma gelince hızla Whatsapp'a girip mesaja tıkladım.

Bilinmeyen numara: Çok eminim Beste!

Bilinmeyen numara: 2 günde aklına gelmeyecek kadar çok şey öğrendim hakkında. Değişik bir kızsın..

Bilinmeyen numara: Ama beni bulabilecek çevren yok.

Bilinmeyen numara: Sadece Yaren denen o kızla takılıyorsun.

Bilinmeyen numara: Gerçi çevren olsa bile bulamazdın.

Bulmuştum. Semih sayesinde kim olduğunu öğrenecektim ama kim olduğunu öğreneceğimi bilmese de olurdu.

Beste: Beni tanıyamamışsın o zaman!

Mesajı gönderdikten sonra asansör zemin kata inmişti. Kapıyı açıp apartman kapısına yönelirken çantamdan kulaklığımı çıkarıyordum. Kapıyı açıp dışarı çıktığımda etrafa baktım. Yaren hala gelmemişti.

Kulaklığı telefona takarken kaldırıma oturmuştum. Müzik listemden rastgele bir şarkı açarken telefonla oynamaya başladım. Kulağımda ki kulaklıklardan biri çekilince bakışlarımı karşımda ki kişiye çevirdim.

"Kulaklığımı çekme gafletinde bulunmak için deli olman gerektiğini düşünüyorum."

Çocuk kahkaha atıp yanıma oturunca kaşlarımı çatıp yüzüne baktım.

SAYKO LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin