SL-39

9.6K 706 126
                                    

Emre Aydın-Artık Özlemek İstemiyorum

Erken gelen bölüm🎉

Diğer bölüm FİNAL :)

Bu arada Final uzun olacak ve pazar günü gelecek:))

Proje teslimi yapmak için okula gelmiştim. Saati beklerken çimlere oturdum.

Doruk'u ve sevgilisini görmemin üstünden 3 gün geçmişti. Ondan sonra ki günlerde Yaren hep dışarıda görüşmüştü. Bende bu sürede hep Ömerle vakit geçirmiştim.

Derin bir nefes alıp bakışlarımı etrafta gezdirdim. Bana doğru gelen Doruk'u görünce şaşkınlıkla kaşlarım havaya kalktı. Sanırım artık hayal görmeye başlamıştım.

Yanıma gelip tepeden bana bakarken dikkatle inceledim.

"Sanırım kafama güneş geçti. Artık baya gerçekçi hayal görmeye başladım." Yüzüne bir gülümseme yayılırken kaşlarımı çattım. İfademi görünce gülümsemesi donuklaştı.

"Hayal değilim."

"O zaman ne için geldin?"

"Hiç heyecanlanmıyor musun?"

Kaşlarım havaya kalkarken "Ne için?" dedim.

"Beni görünce?"

"Hayır." Tabiki yalan söylemiştim. Biraz daha yakınıma gelirse kalp atışlarımın sesini duyabilirdi.

Karşıma oturduğunda dikkatle onu izliyordum.

"Bu haksızlık!" Kaşlarımı havaya kaldırdığımda, kaşlarını çattı.

"Seni görünce hala heyecanlanmam!" Derin bir nefes aldı.

"Bunca zamandan sonra bir şeylerin değiştiğini düşünüyordum. Halbu ki olduğum yerde sayıyormuşum."

"Doruk, kız arkadaşın var. Benimle bu şekilde konuşman hoş değil." Yoksa birazdan kalp krizi geçirecektim.

"Evet kız arkadaşım var." Ayağa kalkıp üstünü çırptığında onu izliyordum.

"Buraya gelmem hataydı. Bu konuşmayı hiç olmamış gibi yapalım." Arkasını dönüp giderken şaşkınlıkla arkasından bakıyordum.

"Dengesiz!" Elimdeki dosyayı yere bırakıp ayağa kalkarken dediğimi duymuş adımlarını durdurmuştu.

Ağır hareketlerle bana döndüğünde gözlerimi kıstım.

"Sen onu bana mı dedin?" İşaret parmağıyla kendini gösterirken elimi belime koydum.

"Ha sana dedim." Bir kaç büyük adımda yanıma geldiğinde hala yüzüne bakıyordum.

"Sana dengesiz nasıl olur, göstereyim." Ellerini yanaklarıma koyup dudaklarını, dudaklarıma bastırdığında şaşkınlıkla gözlerim büyümüştü. Ellerimi göğsüne koyup ittiğimde yüzüme bakıyordu.

"Ne yapıyorsun be sen!"

"Dengesizliğimi gösteriyorum."

Yere eğilip dosyamı ve çantamı aldıktan sonra "Hödük!" dedim ve binaya yöneldim. Gülme sesini duyduğumda kaşlarımı çattım. Herkesin içinde beni öpmüştü. Hemde sevgilisi varken..

Bu çok iğrenç bir şeydi..

*

"Doruk?" diyen Mine'ye bakışlarımı çevirdim. Bir şeyler olduğunu anlamıştı.

SAYKO LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin