TAJUK:JALAI PENGERINDU
DIKARANG:LIVEANNEROSETusun ke 13
PRETTY STUDIO
Dua ari pengudah iya udah di buru indai Crisnie ari rumah nya iya agi diau ba rumah kaban Jayriel.
Grace ngiga Apartmen tang mpai temu kemaya tang dalam ati iya sigi enggai lama iya diau ba bilik urang enda alah malu di buru baka udah tu.Talipaun Grace bermunyi laban bisi urang bertalipaun.
Grace meda nama son ba skrin talipaun iya udah nya diangkat ke iya.
"Hello son"
"Uii.. Dini nuan kitu keh ngagai Studio"
"Auk nganti aku kia"Grace alu minta dianjung Jayriel ngagai Studio endur Son kaban iya nya.
Datai iya ba Studio nya iya alu diambat Son.
"Selamat datai asii.. "
"Hihi terima kasih"
"Ni kaban nuan deh?"
"Panjai jalai jerita iya asie"
"Nai pia tusi ke aku"Son alu mai iya duduk ba mangku, Grace alu nusi nama kebuah Crisnie nadai enggau, seduai iya udah badu bebakih mayuh meh utai tusi Grace.
"Pey.. Kasih amat nuan asie"
"Nadai ngawa nya semua utai nyadi bisi reti"
"Sabar meh asie"Liveanne tama agai Studio kaban iya Son bebai ke butul ai.
"Eh, tama meh asie"
"Hihi.. Ermm.. Sapa nya?"
"Kaban tua asie, kasih iya buru kaban iya ari bilik kaban iya ketegal kumbai urang encuri"
"Ney.. Lapa tau kenya"
"Entah lah"Grace mina tuchum aja ninga seduai ke mut-mut dia.
"Nasib tua bertemu enggau pangan diri"
"Auk ar"
"Nya kaban aku Liveanne kangau Liv aja meh, indu nya enti urang jai enggau iya enda memukai urang nya kerja ke iya"Grace enggau Son alu badu bertusi laban urang mayuh datai belajar nganta.
Grace duduk ba mangku sepiak Liveanne meda Son benung berjaku ngajar cara nganta ke betul.
"Dini nuan diatu deh?"
"Ba kaban laki ku suba"
"Udah berlaki nuan pia?"
"Udah.. Tang nya meh udah sarak ketegal utai enggai nyadi"
"Erm.. Nadai ngawa nya deh bisi ku abang sigat iya ka nuan haha"Grace enggau Liveanne alu ketawa baka ke lama udah bebakih.
"Nuan begulai enggau aku meh sama-sama diau ba rumah ku,agi pun aku aja diau rumah ku"
"Nibuh meh enda alah barang nuan aku curi"
"Curi, curi ga nadai nya bangat di bai aku parai barang nya ila"
"Haha.. Lucu mai nuan tu"
"Nai.. Amat ku, siku aku aja ngimpun rumah memesai nya"Grace alu mikir ka ke enggai,enti iya lama begulai enggau Jayriel legi enda mukai-mukai nyau lain ulah.
"Auk tau meh bakanya, legi aku encuri barang nuan"
"Curi meh enggau memayau aku sekali"
Seduai alu ketawa sampai Son merening seduai iya.
"Per.. Mangah mai mata sida itang" pia ko Liveanne.Pagi siti Liveanne udah mandi laban ke ka ngambi Grace.
"Umang kini nuan?"
"Ngambi kaban aku ar"
"Ni kaban nuan meda ngelamatu nuan enda kala rapat enggau sapa-sapa kecuali bantut nya"
"Nuan tampar aku mulut nuan nya legi"
"Indu ke laki?"
"Puu.. Mayuh udu utai tasat itok, mesti lah indu enda patut aku ka mai urang laki begulai enggau aku ditu"Liveanne alu pansut tama ke dalam kereta Ferrari iya ngambi Grace.
Madik tuai laki iya ke bernama Stefan ngenduh enda lama laban ke selalu ka nemu gaya madik biak iya nya.Liveanne nekan skrin kereta iya ngiga numbur talipaun Grace.
"Uii.. Dini nuan?" Grace udah nganti ba luar rumah Dizil.
"Benung bejalai kia meh tu, udah sedia nuan?"
"Udah tu ba luar rumah"
"Auk.. Nganti aja dia"Liveanne alu ngeris ke kereta iya awak ke jampat datai ba endur Grace.
Ari jauh Grace udah meda kereta Ferrari merah alu jari Liveanne ngelambai madah ke nya iya."Bah aram tama"
"Lawa amat kereta nuan nadai atap"
"Nyamai endur nguntik urang hahaha"
"Kasih hahah"
"Sebedau nya tua berjalai dulu ngisi uyut dulu"
"Peneka nuan meh"Seduai iya marking ke kereta dulu sebedau tama agai restoran urang putih.
"Aku ingat ke jaku indai aku pama aku meda restoran"
"Ya lapa deh?"
"Restoran nyadi Sturan ko iya"
"Hahaha... Ney lapa mar urang tuai ukai nemu nyebut utai munyi nya"
"Ga ar ambih utai kalih ke iya"
"Kiut mai, bah aram tua tama"Liveanne enggau Grace ngelayang jalai sekali terpeda ke Kelly enggau Carol berjalai kuit-kuit.
"Nyin indu kaban enggau Crisnie, bedau iya ngagai bilik sida Crisnie bedau utai nyau udah iya bisi baru utai nyau"
"Iya nya meh ngengkah utai nya kia"Grace enggau Liveanne berjalai alu berpansa enggau Kelly seduai Carol.
"Pey.. Nya indu encuri nya Kelly"
"Auk ar kasih enda nemu malu, udah ga ka gila Cleventon kasih indu baco!."
Grace mina ninga aja nadai nyaut seleka jaku seduai iya."Seduai pan nadai kurang ari baco, nuan indu empai nuan atai empai utai nyau enda berupai nuan?" Liveanne berdiri ba depan Grace, nyadi Grace berdiri ba belakang Liveanne.
"Nuan sapa ka kiruh? Senarai nama nuan nadai ba buku aku anang minta aku nulis nemu?" pia ko Kelly.
"Alu tulis nuan dia meh"
"Nuan anang memacam ar!." Kelly alu deka ngangkat ke jari iya deka nampar Liveanne.Liveanne alu mansang agi agai Kelly nadai iya takut ke indu dadak nya.
"Nuan ka nampar aku?"
mua seduai iya bela damping, Kelly alu ngundur ke belakang.
"Aram tua anang ngelayan urang bakanya"
Carol alu narit jari Kelly nya tadi."Ney.. Nadai ga pemerani nuan"
Liveanne alu mai Grace tama ngirup dulu.
"Nuan anang kelalu alah laban dua iku dadak nya nuan"
"Kapa enda iya berjaku pemuas lelak iya"
"Ko nuan bakanya meh, urang jai bakanya anang enda sekali meri iya jari rirek iya bakanya"
Munyi jaku Liveanne mangah didinga Grace tang iya nemu mangah ni Liveanne iya enggai meda iya kelalu digaga bakanya.JAYRIEL
enggai meh lama agi Grace diau ditu ulih ga aku nguntik iya awak ke iya pulai baru ngagai aku.
Sekali talipaun iya bermunyi enda nemu nya Tani ke bertalipaun."Nama utai?"
"Nuan anang enda ingat ke aku ar!."
"Hal nuan nya"
"Hal aku hal nuan mega, aku ngandung ke anak nuan tu"
"Bula anang deka ngaga cerita"
"Nadai aku bula nuan siku aja laki begulai enggau aku, tu bisi surat madah ke nya anak nuan!."Jayriel mecal kening iya ninga berita dipadah ke Tani tadi.
"Kati tau nuan ngandung!."
"Nuan ga ngembal ke aku, anang deka dedadak ngaga cerita"
"Peyy! Mayuh udu macam hah! Nya utai dikengai aku amat"
"Ka pan enggai nuan, nuan mesti pulai kitu"Jayriel alu madam ke talipaun iya udah di tikau ke iya talipaun.
"Sial! Nadai guna"
Jayriel ngusuk buk iya ngasak amat laban tusut runding.
Iya deka ngambi Grace pulai tang Tani ngandung ke anak iya.#Bersambung...
YOU ARE READING
JALAI PENGERINDU
RomanceJerita tu ngisah ke siku indu jadi enggau anak urang kaya ti masau duit, pengindu, pengirup, penyamah dia magang.