TAJUK:JALAI PENGERINDU
DIKARANG:LIVEANNEROSETusun ke 20 (Veanne&Edayson)
LIVEANNE
datai Veanne ba rumah iya kereta alu dipaking ba dalam endur marking ke kereta empu.
Pansut ari kereta mua Veanne sigi udah redu-redu mua tudah laban ke agi bergawuk enggau sulu ati urang asuh pulai ga..ni enda tudah ringat.Abang iya udah ngipa ba mua pintu berdiri tetegi ngelila ke madik indu iya datai bejalai.
"Nya mua urang ringat"
Veanne enda nyaut mina ngeju ke abang iya Stefan ari ngempang pintu endur iya tama.
"Eh..baru atai nuan?"
"Auk lah.., laki nuan ngansak"Grace tekenyit ninga Veanne ngumbai Stefan nya laki iya, udah nya Grace alu tetuchum merening Stefan.
Veanne ngilik ke palak laban meda mua Grace ke tetuchum malu.Veanne alu tama ngagai pangking iya laban ke ka mandi datai bejalai enyau likat magang asai tubuh laban peluh.
Grace mansang duduk ngagai mangku sofa sambil ngerangkai ke buk iya enggau kain tula mit, Grace mina ngena kain aja kena tinduk malam.
Stefan alu ngunci pintu laban ke deka duduk nunga Grace,
Grace alu tuchum laban iya nemu Stefan ke merening iya ngasak amat meda iya bekena ke kain aja."Erm.. Bau mai rengut nuan"
"Udah mandi ni enda bau rengut"
"Pama ku enggau mandi tadi neh"Stefan merening mata Grace, pia mega Grace merening mata Stefan enyau bertaut meh mata seduai nya tadi.
Stefan alu duduk ngerimbai tisi Grace udah nya begadai-gadai meh ke laki nya tadi ngenamping ke mua iya ke deka nyium mulut Grace.Grace mina ngenat aja laban iya nemu Stefan ke deka nyium iya.
Stefan alu nyium mulut Grace ngasak amat, Grace alu malas nyium mulut Stefan.Dalam ati Grace iya sigi semampai sayau ke Cleventon selama iya tang Grace tetap muka ati ngagai Stefan enggai ke Cleventon tusah ati enti nemu iya majak enda betah Cleventon.
Ai mata Grace labuh naya ningang kuyu iya tang seduai iya Stefan agi besium mulut, Stefan nemu Grace nyabak tang iya mina nyium Grace ngambi iya enda kelalu nyabak.
Stefan alu ngangkat ke Grace nuju pangking Stefan empu, datai seduai iya dalam pangking Stefan alu ngunci pintu bilik pangking iya.
Grace enggau Stefan nyambung pengawa seduai ke besium tadi ba pangking, sekali tu lebih ganas agi sekil seduai ke besium.
Stefan alu ngalik ke Grace ba tilam sambil agi nyium mulut Grace udah nya begadai-gadai jari iya muka kain Grace, gunung dua iti Grace dipeda Stefan udah nya alu dikayam Stefan meh gunung sua iti nya tadi sambil nyium mulut Grace.Grace muka tancut Stefan laban ke enda ngena baju nya meh nyamai muka tancut Stefan aja,
Grace ketawa laban Stefan ke nicik perut iya meri geli."Udah sedia nuan?"
Grace mina natuk ke palak iya enda bermunyi, dia meh Stefan alu masuk ke pedang iya ke lama udah cecukak nya tadi ngagai dalam Grace.
Stefan alu bejalai ke pengawa iya ke laki, udah nya iya nyium mulut Grace baru sambil ke beguyang.
Grace tuchum laban iya enda kala digaga bakanya enda baka suba bisi laki tang kasar maksa tudah ke pedih majak ka ngentak ke tugal."Stefan... "Grace narit buk Stefan enggau lembut.
Stefan mina tuchum aja enda nyaut Grace,
Malam nya seduai iya aja ngempu, terbai ngagai langit ke tujuh.. Ngelangkah umbak besai di bai ribut berpuput laju naban kesulai seduai bungai.
YOU ARE READING
JALAI PENGERINDU
Lãng mạnJerita tu ngisah ke siku indu jadi enggau anak urang kaya ti masau duit, pengindu, pengirup, penyamah dia magang.