Tusun ke lima

107 9 9
                                    

TAJUK:JALAI PENGERINDU
DIKARANG :LIVEANNEROSE

TUSUN KE LIMA

2 BULAN UDAH NYA..

Jayriel enggau indu nya bejalai enda
nemu kini pejalai nadai urang deka madah ke aku tu.
" nibuh nganti aku nuan legi aku enda pulai nemu.. "
" auk sigi nadai nganti nuan aku ngelamatu, nya kunci siti da bisi dimpun nuan kan "
" makai legi manduk buan nuan empu enda aku makai legi sayau dayah "

Enggau jaku ti mentas madah agai Grace alu malik nangi-nangi agai indu nya.
" lama nuan tu jampat ke gik keh "
" auk.. Aram "
Aku alu ngunci pintu benci meda mua seduai ea.

Ai mata ku aku neritik naya masah ke kuyu, pala aku pedih laban bai nyabak selama.
Mayau aku begadai-gadai nuju agai aku alu ngiau agai ku.
Pala mayau alu aku purus udah nya alu ku berap.

Malam ari aku agi enggai makai jauh ka berpanduk ke utai dempa.
Talipaun aku bermunyi nemu nya indai aku.
" uii.. Nama indai? "
" nama gaga nuan anak? "
" nadai gaga tu nama deh? "
" auk.. Indai enda betah nuan laban ke udu mimpi enda manah ba nuan nya kebuah indai bertalipaun "
" nadai ngawa aku indai anang irau "

Duai mindai ea alu badu berandau dalam talipaun.
Aku mina berkurung dalam bilik, baka selama pangking aku petang tegayam.
udah lama aku enda bejalai ke pasar maya malam, tilik ku jam ba lengan aku agi nunjuk pukul 7 malam.

Aku alu bersedia bergarik laban ke deka keluar malam nenang ke ati aku.
Grace nyabak sepemanjai ea ke deriba kereta.
sampai lama ni nuan ka nyabak bakatu Grace? Dalam ati ku nanya.
Sampai lama ni nuan deka di insah laki nuan enggau indu nya?
Nuan mesti ka bebas ari semua pemedih tu ko dalam ati aku ngering ke aku.

Datai ku ba pasar aku alu marking ke kereta aku.
Tama aku alu minta ai kupi udah nya aku duduk ba meja paling ujung laban ke ngulih meda tasik taja petang laban ke ari nyau malam.

Ai kupi aku dianjung ke ngempu kedai sambil ea senyum asuh ku.
Udah aku tembu ngirup ba kedai nya aku alu tama ke kereta deka nuju ke Pantai Explanet Miri.
Datai aku ba pantai,  Ribut alu berpuput baka ke gaga ke aku atai.

Berasai nyamai meh ati aku udah kitu, aku alu duduk ba pasir ngelila ke bintang ba langit.
Aku alu tuchum udah nya aku nilik bekau di insah Jayriel ba lengan, perut, kaki aku nyau lebam.

Aku mesti kuat.. Aku agi biak aku enggai selama-lama ea idup bakatu. Aku indu ti penuh enggau pengelembut ukai ngelayan aku baka sampah alu di sumpah di asuh parai.
Indu nya cukup nadai ati nadai ngira ke bansa indu.
Ila meh nuan ngasai utai udah digaga nuan pulai agai nuan baru bakani nuan ngaga aku bakanya meh nuan di gaga laki nuan.

Jengkau aku batu mit alu di tikau ke aku agai ai. Aku alu narit seput, juluk ati aku ngasuh Jayriel labuh pengerindu agai aku udah nya ila aku alu pegi ninggal ke ea nya azam aku dalam ati.
Alu indu nya nadai ngawa nuan tinggal segulai enggau aku laban aku ka malas pengawa nuan.

Aku lelak nyaga ati urang indah ke ati aku empu enda di jaga. Anang nuan deka datai jari belama meda aku enda ngelaban, indah ke ukoi enggai di palu belama anang aku ke mensia.
Nganti nuan berubah kemaya ke ulih berubah enti udah laki penyamah, ngembal ke indu depan mata aku nadai nuan ngira.

Semua bukti udah bisi ba aku magang anang nuan ingat aku dadak. Seduai nyamah aku dalam rumah nya udah dirakam cctv ke sigi udah di sedia ke aku.
Talipaun aku bermunyi sekali meda nama Jayriel antu nama di engkah ba talipaun.

" dini nuan? "
" ba Pantai ditu nama utai? "
" meda nuan nadai ditu nadai nemu madah! "
" nuan bejalai bisi madah ke aku? "
" nuan anang deka nyaut aku nuan! Pulai jampat nuan anang sampai aku munuh mayau nuan! "
" nuan anang macam-macam tu aku pulai "

Grace jampat-jampat pulai ke rumah laban irau ke mayau dikesayau ea nangi ke di bunuh laki antu nya mar urang baka ea kempang datai jari.
Datai aku alu madam ke injin sekali aku ninga mayau aku kiau-kiau munyi ke pedih.

Alu pedih meh ati aku enda kala aku pedih ati bakatu, udah tu anang nuan deka macam-macam.
Pintu alu di buka aku balat PAP! munyi pintu.
Sekali aku meda indu kanji nya benung nginsah mayau aku alu tasak ea enggau ai angat.

Pedih udu ati aku ngagai litan dalam, alu mansang aku agai indu nya alu di tarit aku buk ea.
" sapa ngasuh nuan ngaga mayau aku bakanya hah! Nuan tu majak nyadi perangai antu nuan! "
Grace alu nampar mua Tani berapa kali dah nya tendang ea Tani.

Ai angat dalam kitil nya tadi alu di imbul ea agai mua indu nya.
" agi nuan? Agi sepi nuan ngaga jemu bakanya kasih... Nuan indu kelalu jai mua nuan jai nyamai agi nuan parai! "
Jayriel alu narit buk Grace enggau kasar laban pedih ati meda Grace nginsah Tani baka nya.

" nama nuan ka parai! Mayau aja nya ukai mensia mati ea mati lah! "
" mayau aja ko nuan! "
Grace alu nyigung mua Jayriel enggau tulang siku ea.
Jayriel alu engkakai laban idung ea pedih nyau berdarah.
" berani nuan ngaga aku laki nuan "
" auk... Laki aku nuan pia? Ukai aku ulun nuan kah? "

Jayriel alu deka nampar mua Grace tang mua ea udah dulu di tumbuk Grace.
" uuu.. Kasih udu asi aku "
Grace alu ketawa baka urang gila pengudah ea numbuk mua Jayriel tadi.

Grace alu naban ke mayau ea jampat agai klinik jelu empu.
Ai mata Grace deras naya meda mayau ea udah enda ulih engkebut.
Tubuh mayau ea penuh enggau darah nyau kering ba bulu ea.

Datai ea ba klinik jelu nasib empai tutup.
Doktor jelu nya alu meresa mayau ea tang udah enda ulih di ubat agi laban udah parai.
Grace alu nyabak naka pemesai sabak ea, tubuh ea alu bergetar kelalu bai nyabak.

Mayau ea alu di berap ea alu di sium ea.
Enda lama tadi nuan datai mansang agai aku nilat mua aku kiau-kiau bejaku enggau aku enda nemu nya nuan madah kediri enda lama begulai enggau aku.
Nuan mayau di tupi aku ari mit sampai besai, rega nuan sampai beratus pia mega tanggung ngecik nuan ke klinik udah berapa. Enti ukai indu antu indu kanji nya empai karik meh nuan parai ninggal ke aku.

Nuan ukai semina mayau aku nuan meh ke anak aku. Cukup jai meh urang ngaga nuan baka nya.
Udah nya aku pulai alu numbak ke mayau aku ba ujung bilik.
Enggau sesabak aku nepu ke tanah ngelamun nuan sayau.
Malam tu ditu meh nuan tinduk badu enggau aku agi.

Grace alu narit seput ea berapa kali, mata ea alu di pejam.
Udah tembu ea ngintu mayau ea ke parai nya ea alu mandi meresi ke tubuh ea.
Jayriel alu masuk agai pangking aku alu di berap ea aku.
" aku minta ampun aku enda sepatutnya ngaga mayau ke paling penting ba nuan "
Aku mina sunyi aja enda nyaut laban aku nangi ke aku nyau nadai sabar.

Malam nya Jayriel tinduk enggau aku, tubuh aku di berap ea ngagai tubuh ea. Pengangat tubuh ea ulih ku asai.
Tu meh masa aku malas dendam taja ati aku telih laban aku amat-amat ka ke nuan Jayriel tang aku enggai selama-lamanya idup bakatu.

Pagi nya Jayriel nurun gawa semina tinggal aku enggau indu nya.
Pintu alu di tikup ke aku udah nya aku alu tuchum merening agai indu nya.
" nama utai ke di tuchum ke nuan? "
" malam tadi sulu nuan enda tinduk begulai enggau nuan kan huhu kasih udu "
" kasih nuan indu enda nemu malu! "
" nama utai ke malu aku? Ea laki aku nyadi nuan indu baka jamban endur urang laki muai ai, nuan nemu kah malam tadi kami duai ea ngelepas ke rindu, cukup nyamai di sium ea bergetar asai tubuh "

Tani alu pedih ati mansang alu deka nampar mua Grace.
Grace alu nangkap jari indu nya alu di pulas ke ea, engkakai meh tudah Tani.
Buk indu nya alu di tarit ea ngagai bilik mandi.
" tuci garek tu sampai beresi anang sampai setitik pun kamah tinggal enti enda mua nuan aku tepu ngagai lubang jamban! "
" tuci nuan lah, nuan ingat sapa? "
" aku, aku ngempu rumah tu aku bini Jayriel,  nuan tu semina indu endur ngelepas ke ai kanji ea aja nemu! "

Grace tuchum meda indu nya alu nitih ke jaku ea. Nadai endar ga pemerani nuan meda ngelamatu tu baka ke antu tinggi.

# Bersambung..

JALAI PENGERINDU Where stories live. Discover now