1. Bölüm

64.5K 967 455
                                    

Güncelleme (2023)

Arkadaşlar merhaba bu kitabı 3 Sene önce yazmaya başladım Ergenlik zamanlarımda. O yüzden olaylar, konu, konuyu ele alış biçimim şuan yazsam farklı olurdu. ilerde büyük değişiklikler yapmayı düşünüyorum. (karakterler, olay örgüsü, konu bakımından) açıklama yapmak istedim. Buna göre okursanız sevinirim 🤗




Gözyaşlarımı son kez silerek aynaya baktım. Göz makyajım allahtan bozulmamıştı. Bir de onla uğraşamazdım.

Daha temin aklıma gelen eski bir anı ile ağlamıştım. Aslında çok duygusal olsam bile fazla ağlamazdım ama dayanamamıştım.

Çok canımı yakmışlardı küçükken ama artık büyümüştüm. Eski Eflin yoktu aynanın karşısında. Derin bir nefes alıp ellerimi yıkadım.

Ecem ve franco ile mezun olduğumuzu kutlamak için Alazın arkadaşının kulübüne gelmiştik.

Evet... Sonunda mezun olmuştum

Alazın ise işleri olduğu için sonradan katılacaktı bize..

Alaz...

Sevdiğim adam...

Kendimi toparlayarak
Açık kahverengi saçlarımı elimle hafif şekil verip düzeltim. Omzuma düşen askıyı düzeltip kendimi süzdüm.

Göğsüm ve belim ne kadar normal olsada kalçam onlara zıt büyüktü ve kilo verdiğim halde kılını kıpırdatmıyordu. Göz devirdim.

İşim bittiğinde Lavabodan çıkıp bizimkilerin yanına döndüm. Ecem ve franco masada sohbet ediyorlardı.

Ecem en yakın arkadaşım aynı zamanda Alaz'ın kardeşiydi. Anneleri Türk, babaları İtalyandı.

Franco ise bizim üniversiteden arkadaşımızdı. Uzun boyu ve esmer teni ile tam bir İtalyan erkeği idi.

İtalya'da zaten fazla arkadaşım yoktu. Ecem ve bir kaç okuldan arkadaşım o kadar. Az ama öz...

Kısık bakışlarımı etrafta gezdirdim. Geldiğimiz yer Çok görkemli ve şık bir yerdi. İnsanlar deli gibi eğleniyorlardı.

Masada ki hafif alkolü kokteyl den bir yudum aldım. Yüzümde hafif bir tebessüm vardı ama bu tebessüm buruktu.

Keşke kardeşlerim de yanımda olsalardı. Çok özlemiştim onları...

Bakışlarım girişe döndüğünde gözlerimi kırpıştırdım.

Yanlış görmüyorsan Alaz yanında massimo ve sofia ile buraya geliyordu.

Sofia...

Fazla samimiyetimiz yoktu. Genellikle selam, merhaba dan ibaretti konuşmamız.

Sofia, Alazın çocukluk arkadaşıydı. Turuncu saçlı kahverengi gözlü ve beyaz teniyle tanrıça gibiydi. Evet Alazla arkadaş olmalarına rağmen kıskanıyordum.

Bakışlarımı tekrar Alaza çevirdim.

Üzerindeki takım elbise ona çok yakışmıştı.

2 metrelik boyu esmer teni ve delici mavi gözleriyle fazla erkeksiydi.

Ulaşılmaz görüntüsü, bakışları ve işindeki başarısı da ona ayrı bir hava katıyordu.

Alaz'ın kendi adına Araba şirketi vardı. Dünyada adını duyurmuş bir Markaydı.

Bay Palmiero Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin