13: "Duyulan gerçekler."

2.4K 233 241
                                    

Taehyung yatakta yatarken yaptığı tek şey son konuşulanları düşünmek olmuştu. Şu an kolları seokjin'in ince beline sarılı bir şekilde kafası göğsünde, yatakta uzanıyorlardı. O aramadan seokjin'e bahsetmeli miydi? İşte bunu bilmiyordu. Akşam seokjin onu okuldan almış, biraz daha antreman yaptıktan sonra gece geç saatte taehyung'u eve bırakmıştı.

Ufaklığı onu eve davet etmiş ve sıcak çikolata içtikten sonra yatakta uzanıyorlardı. Parmakları ile seokjin'in göğsüne daireler çizip, düşünmesine devam ediyordu. Gerçekten söylemek istiyordu ona. Birden parmakları seokjin'in elleri arasına alındığında, düşüncelerinden kurtuldu.

Seokjin taehyung'un parmaklarına birkaç öpücük bırakmıştı. "Hadi anlat bana güzelim." Taehyung yutkundu ve kafasını biraz seokjin'e doğru kaldırdı. "Neyi?" Kendisini bu kadar iyi tanımasına sevinmişti. Seokjin onu şu beş aylık süreçte gayet iyi tanımıştı. Asla yalan söyleyemez, bu tür şeylerde beceriksizdi.

Ellerini ufaklığının kızarmış yanaklarına koydu ve nazikçe okşadı. "Bir sorunun var ve çözmeye çalışıyorsun ama belli ki olmuyor. Hadi anlat bebeğim yardımcı olayım." Taehyung yutkunmadan edemedi. Kendisini bu kadar iyi tanımasına sevinse de söyleyip söylememek arasında gidip geliyordu.

Seokjin hala söyleyemediğini anladığında ellerini beline sardı ve kucağına oturttu. Ardından kendine çekip, yumuşak tenine dudaklarını yasladı. Koklayarak bastıra bastıra öpüyordu tenini. "Şu an siktiğimin yatağındayız ve ben seni kucağımda sürmemek için zor tutuyorum kendimi. Hadi kafamı dağıtmam lazım anlat bakalım."

Taehyung homurdanarak göğsüne kafasını yasladı ve belini kırdığından ötürü dolgun kalçası gözler önündeydi. Seokjin ise gözlerinin önüne serilen dolgun kalçalar ile küfür savurdu. "Seni sikeyim!" Taehyung anlamazca kaldırdı kafasını ve sinirle seokjin'in dudaklarına parmaklarıyla vurdu.

"Küfür etme!" Seokjin daha fazla dayamadı ve kalçasının dolgun iki yanaklarına sertçe tokat atmıştı. Taehyung derinden gelen sesiyle inledi. Kalçasının yanakları yanıyordu resmen. "Jin sürekli vuruyorsun ve dün baktığımda parmak izlerin vardı. Yapma şunu!" Seokjin kalçasına ellerini koyup yavaşça okşadı ve dudaklarına doğru çekti çocuğu.

Ardından dilini dudağında gezdirdi ve sertçe öptü ufaklığını. Ellerini eşofmanının kenarlarına getirdi. "Dur ben bir bakayım belki acısını alırım ha?" Taehyung hızla iki elini de tuttu ve söylendi. "Rahat dur!" Seokjin oflayıp kollarını çocuğun sırtına sardı ve koca kollarının arasına aldı.

"Minicik kalıyorsun ve ben seni cidden yemek istiyorum." Taehyung kısıkça kıkırdadı ve daha çok sokuldu. "Şimdi bana anlat bebeğim sorun ne?" Taehyung derin bir nefes aldı ve karar verdi. Anlatması en doğrusuydu. "Bugün üzerimi değiştirirken bilmediğim bir numara aradı." Seokjin kaşlarını çatıp dinlemeye devam etti.

"Bana seokjin'in teklifini asla kabul etme dedi." Seokjin sinirle derin bir nefes aldı. Direkt aklına sehun gelmişti. Kıskandığı için yapabilirdi ama seokjin'in ona neler yapacağını da çok iyi bilmesi gerekiyordu. Taehyung'a renk vermemeye çalıştığında saçlarını okşadı ve kendine çekti. "Sen de ne teklifi yapacağımı düşünüyorsun öyle mi?"

Taehyung elini seokjin'in yüzüne çıkardı ve yanaklarını yavaşça okşadı. "Hayır sadece neden benimle hala uğraşıyorlar anlamıyorum. Yalan olduğu belli ki, senin benim gibi birinden ne gibi bir çıkarın olabilir?" Seokjin kötü hissediyordu ve bebeği öğrendiğinde ondan nefret edecekti. Elini çocuğun ensesine attı.

"Aslında arayan haklı sana bir teklifim var." Taehyung bunu beklemiyordu. Ona ne gibi bir teklifi olabilirdi ki? "Neymiş o?" Seokjin yutkundu ve çocuğun dudakları üzerine yaklaştı. "Rüyamda ilk sevişmemizde dantelli iç çamaşırı giyiyordun. Gerçeğini yaptığımızda giyer misin?"

İmpotente ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin