Yatakta kucağında uyuyan ufaklığına şefkâtle baktı ve tişörten dolayı açılan pürüzsüz bacaklarını sıcak elleri ile okşadı. Çok güzel ve narin bir çocuktu Taehyung. Duyguları saf, teni temiz, zeki ve merhametli biriydi. Kısacası aşık olmak için harika bir adaydı. Taehyung'un kendisine uykusunda biraz daha sırnaştığını gördüğünde gülümsedi.
Sevgililiklerinin üzerinden koca bir beş ay geçmişti ve onun tenine defalarca izlerini bırakmış bir adamdı Kim Seokjin. Bu süre zarfında adamlarla anlaşmış ve Taehyung'u daha üst seviyeye getirmek için çalıştırma süresini uzatma talebinde bulunmuştu.
Bu istek tamamen sevgilisini korumak içindi. Eğer olurda vazgeçtim deseydi Taehyung büyük zararlar alacaktı.Aylardır düşündüğü tek şey bu işten sevgilisini nasıl kurtarmak olmuştu. Taehyung öğrenirse onun, onu sevdiğine asla inanmazdı. Onu kullandığını düşünürdü. Zaten ilk zamanlar öyleydi ama seokjin zamanla ciddi anlamda aşık olmuştu. Onsuz uyuyamadığından sürekli evinin camına tırmanıyor ve sevgilisinin sıcak kokusunda uykuya dalıyordu.
Kim ondan bu güzelliği alabilirdi ki? Kimin gücü yeterdi?
Alacaklar, Seokjin kimsesiz kalacaktı.
Tabii seokjin'in en büyük korkusu taehyung'un onu terk etmesiydi. Eğer olur da onun canını yakarsa giderdi ve eğer sevgilisi giderse seokjin ciddi anlamda biterdi. Öyle seviyordu ki taehyung'u canını istese verecek bir konumdaydı. Ufaklık onu ciddi anlamda kendisine bağımlı yapmıştı.
Taehyung yatakta biraz hareketlendikten sonra, hemen kollarında olduğu sevgilisinin kucağına oturdu ve boynuna öpücük bıraktı. "Günaydın sevgilim." Seokjin ellerini ufaklığının dolgun kalçalarına sardı ve yavaşça sıktı. "Günaydın güzelim benim." Seokjin elini beline sardı ve Taehyung'u kendine doğru çekti.
Boynuna yerleşip bolca öpücük bıraktı. "Bakalım bugünkü alıştırmada nasıl dövüşeceksin?" Taehyung sevgilisinin boynunu öpmesine izin verdi. Seokjin resmen boynunda sıcak dilini gezdiriyor ve sıcak nefesini üflüyordu. "Her zaman ki gibi sert ve hızlı olacağım." Seokjin gömleği kaldırdı ve çıplak kalçasına sertçe vurdu.
"Aferin benim ufaklığıma." Taehyung aldığı hazla ve altında hissettiği şişlikle kendini sürttürdü. "Ufaklığına güzel bir ödül vermelisin." Seokjin ne kadar istese de yapamazdı. Çünkü sevgilisi ile spor yapacaktı ve canı yansın istemiyordu. "Bebeğim olmaz yürümen lazım ve acı çekmemen gerek spor yapacağız." Taehyung ellerini sevgilisinin eşofmanına attı.
Bir çırpı da çıkarttı iç çamaşırı ile birlikte. Üzerine oturduğunda kalçasının arasında hissettiği şişlik ile zirveye ulaşacaktı nerdeyse. Seokjin taehyung'u sırtından kendine doğru yapıştırdı ve o tatlı dudaklarını kendi dudakları arasına aldı. Alt dudağını sömürebildiği kadar emdi. Ona istediğini vermesi gerektiğini, hala öğrenememişti seokjin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpotente ✓
Fanfiction"Yumruklarım, senin kalkanın." kim taehyung lise son sınıf öğrencisi, kim seokjin boks eğitmeni.