Taehyung kum torbasından tüm acısını alırken aklından geçen tek şey bogum'un gerçeklerden kastının ne olduğunu düşünmekti. Son kez torbaya serçte vurdu ve dinlenmek için kum torbasına tutunup alnını yasladı. Düşünmekten resmen beyni kasılmıştı. Beline sarılan kollarla irkilen taehyung, boynuna aldığı ıslak öpücükle kim olduğunu anlaması uzun sürmemişti.
"Yoruldun mu bebeğim?" Taehyung derin bir nefes aldı. Başını seokjin'in omzuna yasladı. Şu an seokjin'in sıcak nefesi yanağını okşuyordu. Kafasını hafif ona taraf çevirdiğinde dudakları arasında çok az bir mesafe vardı. "Alıştım ama yorgunum biraz." Seokjin gülümsedi ve tombul yanağına öpücük kondurdu. Güzelliği oldukça yorulmuş gözüküyordu.
"Eve bırakayım mı seni?" Taehyung hafif tebessüm ettiğinde şu an yatağında uyumaya gerçekten ihtiyacı vardı. "Olur teşekkür ederim." Üzerini giyinmek için odaya girdi ve dolan gözlerini sımsıkı yumdu. Seokjin ondan bir şey saklamaz veya onu kullanmazdı değil mi? Taehyung ondan çok hoşlanıyordu. İlk defa biri için bu kadar kalbi çarpıyordu.
Seokjin ona böyle davrandığına, öptüğüne ve onunla ilgili hayaller kurduğuna göre ona karşı bir şeyler hissediyordu değil mi? Kafasındaki düşüncelerden sıyrıldı ve üzerine tişörtünü geçirdi. Daha fazla odada duramayacağı için hemen salondan çıkmıştı. Kapıya geldiğinde kendisini arabanın önünde bekleyen seokjin'e ufak bir tebessüm sundu.
İkisi de arabanın içine girdiğinde taehyung çantasını hemen arka tarafına attı. Seokjin ise taehyung da sabahtan beri bir şeyler olduğunun farkındaydı ama ses etmedi. Nasılsa bunu yakın zamanda öğrenirdi. Bu yüzden eve gelene kadar ikisi de konuşmamıştı. Sonunda evine geldiklerinde taehyung, seokjin'e doğru döndü. Ona baktıkça nedense içindeki kötü hislere engel olamıyordu.
"İyi geceler aynı zamanda iyi eğlenceler size." Tam arabadan çıkacağı sırada seokjin kolundan tuttu ve kendine doğru çekti. Boynuna derin bir öpücük kondurdu. Bu çocuğun bitmek bilmeyen mis kokusu delirmesine neden oluyordu. Keşke kokusunu da yanında götürebilseydi. "Güzel kokulum niye böylesin?" Taehyung içindeki deli gibi ağlama isteğini yutkunarak bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpotente ✓
Fanfiction"Yumruklarım, senin kalkanın." kim taehyung lise son sınıf öğrencisi, kim seokjin boks eğitmeni.