Seokjin Taehyung'un boynuna sokulmuş ve kokusunda huzur bulurken mutluydu. Taehyung huzurla uyuyor, Seokjin'in göğsüne daha çok sokuluyordu. Eşinin ince beline kollarını doladı ve daha çok çekti. İki eş huzurla uyurken, çalınan kapı ile arkasını döndü Seokjin. Soo Bin uykulu haliyle uyanmış ve hemen babalarının yanına gelmişti. Seokjin gülümsedi ve yatakta biraz kayıp, Soo Bin'e yer açtı.
"Günaydın meleğim." Minik kız babasının göğsüne sığındı ve mırıldandı. "Günaydın baba." Seokjin uzun saçlarını okşuyor ve gülümseyerek izliyordu kızını. Bu sırada beline dolanan kollarla gülümsedi. Taehyung uzandı ve eşinin yanağına öpücük bıraktı. "Günaydın sevgilim." Seokjin huzurla gülümsedi ve Taehyung'un dudaklarına uzandı. Tatlı bir günaydın öpücüğü vermişti eşine.
"Günaydın baba. Sen uyurken Seokjin babam bana Lunapark sözü verdi." Taehyung uzandı ve Soo Bin'in yanağına öpücük bıraktı. "İyi yapmış. Biraz prensesimizle ilgilenelim değil mi?" Küçük kız kahkaha attı ve minik kolları ile kocaman sarıldı ikiliye. "Jungkook amcamlar gelecek mi?" Seokjin sıkıntılı nefes verdi. Taehyung ise bu haline gülümsedi sevgilisinin.
"Evet bebeğim hepsini çağıracağım." Seokjin homurdandı. Kızının yaşı daha küçüktü. Jungkook ve Jimin'in evlat edindiği erkek çocukla bu kadar iyi anlaşması sinirini bozuyordu. "Oley! Dong Wook ile beraber oyuncaklara bineceğim." Seokjin gözlerini kapattı ve Taehyung'un göğsüne sindi. Kızının bu yaşta böyle olması sinirini bozuyordu.
"Dişlerini fırçalandın mı miniğim?" Soo Bin heyecanla kalktı ve odadan dışarı adımları. "Hemen fırçalıyorum baba!" Taehyung ona gülümserken, Seokjin'in gözlerine baktı. Eli ile yanağını okşadı ve dudaklarına öpücük bıraktı. "Yaşı henüz küçük ve arkadaşı. Çok tatlı bir babasın Seokjin." Taehyung yanaklarını severken, yumuşayan yüzü ile gülümsedi.
Seokjin elini beline sardı ve kucağına çekti. "Kahvaltı edelim ve gidelim." Taehyung boynunu öpen eşine gülümsedi. Seokjin son kez dolu dolu öptü ve ayrıldı boynundan. Yavaşça kalktı ve ilerledi banyoya. "Duş alacağım güzelim. Gelecek misin?" Taehyung tişörtünü çıkardı ve Seokjin'i takip etti. Seokjin suyu ayarladı. Kokulu köpükten küvete doldurdu ve çıplak eşini çekti yanına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpotente ✓
Fanfiction"Yumruklarım, senin kalkanın." kim taehyung lise son sınıf öğrencisi, kim seokjin boks eğitmeni.