29: "Güzeller güzelim." Özel Bölüm

1K 93 105
                                    

Taehyung güne takırtı sesleri ile uyanırken, mızmızlandı ve sırtını dönüp uyumaya devam etti. Norveç sabahın ışıklarını Taehyung'un yüzüne vurduğunda yavaşça uyandı ama hala gözlerini açmamıştı. Sırtına aldığı öpücükle gülümsedi ve hiç kendini bozmadan devam etti.

Seokjin bebeğinin bu tavrına gülümserken uzandı ve yanağına dudaklarını bastırdı. "Meleğim, uyanma vakti." Taehyung hala kendini bozmazken Seokjin sinsice sırıttı. Sabaha nazaran daha şiş olan yanağına dişlerini geçirdi. Taehyung hissettiği acı ile yerinde dikleşti.

"Yah Jin! Isırmasana!" Seokjin karşısında bu kadar tatlı olmasına deli oluyordu. Kahverengi pijamaları ile harika görünüyordu eşi. Elini beline sardı ve kucağına çekti. "Sende numara yapma o zaman." Taehyung şirince gülümsedi ve ellerini ensesine sardı. "Sadece sabah öpücüğü istedim ama ısırdın ve yanağım acıyor." Canı cidden çok acımıştı.

Alt dudağını büzerek konuşması Seokjin'i ciddi anlamda zorluyordu. "Dün gece dört tur yetmedi sanırım sana?" Taehyung yutkundu ve Seokjin'in dudaklarının önüne gelip durdu. "Sana yetti mi?" Seokjin yaklaştı ve dudaklarına sert bir öpücük bıraktı. "Ben doyumsuzum bebeğim. Seni günlerce hiç durmadan sevecek gücüm var."

Taehyung dün gece bile yorgunluktan ölürken, kafasında canlandırdığı günler olayı kalbini hızlandırmıştı. "Ölü bir eş istiyorsan, günlerce sevişebiliriz." Seokjin kaşlarını çattı ve elinin altındaki dolgun kalçaları sertçe sıkıp kendine çekti. Taehyung acı bir inleme bırakırken eşinin omzuna tutundu.

"Bir daha ağzından ölüm lafını duymayacağım sevgilim. Anlaşıldı mı?" Taehyung gülmemek için zor tuttu kendini. Yaklaştı ve dudaklarına sulu bir öpücük bıraktı. "Tamam tamam sustum. Ben zaten çok heyecanlıyım Jin. Resmen yerimde duramıyorum." Seokjin Taehyung'un boynuna sokuldu.

"Hadi bu enerjini sevişerek harcayalım." Taehyung boynuna sokulan eşinin kafasına vurdu. "Kalçam hala acıyor Jinnie. Ayrıca dün resmen beni yedin. Hem ben sana ne diyorum, sen ne diyorsun?" Seokjin eşinin pijamasını indirdi ve kalçasını kaldırıp baldırına kadar açtı. Sıcak ve dolgun kalçaları elleri arasına aldı.

"Ben de heyecanlıyım bebeğim. Bakma belli etmiyorum ama, korkmuyor değilim." Taehyung eşinin saçlarını okşarken kalçasında gezen ellere sürtündü. Sıcak eller acısını almak için kalçasını okşuyordu. Taehyung sevgilisi ile göz göze geldi. "Ya bizi istemezse Jin? Ya sevmezse ve gelmek istemiyorum derse?" Bundan çok korkuyordu...

Seokjin uzandı ve eşinin yumuşak dudaklarını emdi. "Sen harika bir adamsın. Seni nasıl sevdi baksana. Eminim bizi isteyecektir, korkum gelmemesi değil benim." Taehyung deliğine kayan parmakla alt dudağını ısırdı. Sevgilisi deliğinin etrafını okşuyor, acısına iyi geliyordu. "Peki neyden korkuyorsun sevgilim?" Bunun cevabını merak ediyordu.

Seokjin sıcak deliği okşadı ve pijamasını tekrar giydirdi. Elini beline sardı ve göğsüne çekip yatağa yattı. "Sen çok güzel bir adamsın Taehyung. Masumsun ve naziksin, ben senin oğlun olmak çok isterdim mesela ama ben nasıl bir baba olurum bilmiyorum. Benim tüm sevgim sana. Kalbim, vücudum her şeyim senin." Tüm varlığını ona adamıştı...

Taehyung gülümsedi ve uzanıp Seokjin'in yanağına dudaklarını bastırdı. "Harika bir baba olacaksın sevgilim. Bana olan sevgini ona vereceğine eminim. Senin hep yanında olacağım, her an, her saniye yanındayım." Seokjin eşinin saçlarımı okşadı ve öpücük bıraktı. "Sana sahip olduğum için çok şanslıyım minik." Bu hayattaki tek şansı cidden buydu.

Taehyung göğsüne sokuldu ve boynuna dudaklarını bastırdı. "Benim tek sahip olduğum sensin. Şimdi bir kızımız olacak Jin. Burda eşcinsel birçok aile var. Araştırdığımız okulda eşcinsel ailenin çocuklarının oranı çok yüksek. Onun için her şeyi düşünen bir adamsın, harika bir baba olacaksın sevgilim." Seokjin aşkla baktı kucağındaki sevgilisine.

İmpotente ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin