27: "Karşımda böyle dans edersen, kendime nasıl hakim olacağım?" Özel Bölüm

1.3K 122 132
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Norveç / Trondheim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Norveç / Trondheim

Camdan içeri sızan güneş ve temiz hava ile yerinde kıpırdanan ilk taehyung oldu. Çıplak teninde gezen ılık hava biraz daha yerine sinmesine sebep olacakken, beline dolanan kollarla bu zorlaştı. Kulağının dibindeki sıcak nefesle gülümsedi. "Benim bebeğim uyanmış." Boynuna bırakılan sulu öpücükle kıkırdadı.

Ardından arkasını döndü ve seokjin'in boynuna doladı kolunu. "Sen ne zaman uyandın?" Seokjin boynunu öpmekle meşguldü. Sabah sabah daha tatlıydı eşi. Şişmiş yüzü, kalın sesi ile baştan çıkarıcıydı. "Seni izliyordum." Taehyung gülümsedi, boynundaki kafasını kaldırdı. "Ben seni izlerken uyuya kalmışım." Seokjin gelen itiraf karşısında gülümsedi.

"Biliyorum sevgilim." Taehyung alt dudağını sarkıttı ve Seokjin'in kucağından kalktı. Çıplak halini büyük bir arzu ile izleyen Seokjin, baya sesli bir ıslık çaldı. "Resmen dev bir afetle beraberim." Taehyung bu dediklerine kahkaha atmış ve dolaptan krem rengi şortu ile Seokjin'in büyük siyah tişörtünü giymişti.

Ardından yatakta uzanan eşinin yanına gitmiş ve tek dizi üzerinde uzanıp, Seokjin'in dudaklarına sulu bir öpücük bırakmıştı. "Ben kahvaltı hazırlayacağım. Giyin gel bebeğim." Seokjin elini ince beline sardı ve dudaklarına büyük bir açlıkla saldırdı. Dilini, diline doladı ve alt dudağını sertçe emdi. "Biraz da bedenime iyi gelecek besinler alayım."

Taehyung ıslak dudaklarını yaladı ve yataktan kalktı. "Aptalsın!" Seokjin utanan eşinin ardından kahkaha attı ve bağırdı. "Ama beni seviyorsun!" Taehyung hafif gülümsemesi ile salona ilerledi. Önce pencereyi en baştan sonuna kadar araladı. İçeriye giren temiz hava ile gülümsedi. Bu ülkenin en favorisi kesinlikle havasıydı. Ortalıkta kalan kıyafetleri topladı ve düzeltti.

Tüm yemekleri hazırladığında beline sarılan kollarla gülümsedi. Seokjin'in vanilya kokusu tüm vücudunu sarmıştı. Boynuna sokulan eşinin saçlarını özenle sevdi. "Duş almışsın. Sana sürekli kurula şu saçlarını diyorum. Neden dinlemiyorsun beni?" Seokjin iyice boynuna sokuldu ve ince belini sıkıca sardı. "Sen kurulasana." Taehyung elindeki zeytini masaya, beline sarılı seokjin ile ilerleyip koydu.

İmpotente ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin