"Düştüğünde boğulmaktan kurtaran o eller değil miydi boğazını sıkan?"
Seokjin ıslak saçlarını kuruluyor, bir
yandanda giyinen sevgilisini izliyordu. Sevişmelerinin ardından biraz uyumuşlar sonrada duş almışlardı. Elindeki havluyu yatağa fırlatmış ve sevgilisinin arkasına geçmişti. Dolgun kalçalarını havlu ile örtülü olan penisine bastırdı.Taehyung gülümsüyor kafasını onaylamazca sallıyordu. "Sevgilim, ne yapıyorsun?" Seokjin kendini daha da bastırdı ve ellerini Taehyung'un hafif kaslarında gezdirdi. Ardından boynuna sokuldu "sevgilimi, öpüyorum." Taehyung başını sevgilisinin omzuna koydu. "Şu konuştuğumuz turnuvalar ne zaman başlıyor?" Yine huzursuz olmuştular.
Seokjin sevgilisinin boynunu öpmeyi durdurdu. Hala sıkıca beline sarılı bir şekilde sadece boynunu kokluyordu. İçini huzursuzluk kapladı. Korku kalbinin atışını hızlandırdı. "Daha var ufaklık, ne bu acele?" Taehyung alt dudağını sarkıttı. "Ama iki ay önce seni izlemeye gelecekler dedin, hala gelmedi kimse." Zaten kimse gelmeyecekti...
Seokjin yaklaştı ve dudağından öptü. "Taehyung sen sadece vücut ve güçlü olmak için geldin benim yanıma. Nerden çıktı bu dövüşme sevdası?" Taehyung omuzlarını indirip kaldırdı. "Sen de benim dövüşmemi ve kendi bedenimi ölçmemi istiyordun. Asıl sana ne oldu?" Seokjin çok değişmişti. Aşk onu başka bir insana dönüştürmüştü
Seokjin pişmanlıkla kapattı gözlerini. Bu hayatında yaptığı en aptalca şeydi. Yaklaşıp öptü dudaklarından yavaşça ve nazikçe. "Biraz konuşalım mı?" Taehyung elini sevgilisinin yanağına koyup okşadı. "Sorun ne sevgilim?" Seokjin elini aldı ve avucuna öpücük bıraktı. "Giyinelim sonra konuşalım olur mu?" Taehyung uzatmak istemedi ve yavaşça denileni yaptı.
Dedesiyle kahvaltı etmişler ve onunla vedalaşmışlardı. Şimdi uzun, etrafı ağaçlarla kaplı yolda beraber yürüyorlardı. İlerdeki kahve dükkanı gören seokjin sevgilisinin elinden tuttu ve yağmur yüzünden üşüyen bedenlerini sıcak kafeye soktu. Cam kenarına oturdular ve sevgilisine sıcak çikolata söylerken kendisi sert bir kahve istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpotente ✓
Fanfic"Yumruklarım, senin kalkanın." kim taehyung lise son sınıf öğrencisi, kim seokjin boks eğitmeni.