26: "Ömrüm; bir adamın kalp kapakcıklarında saklı." Özel Bölüm

1.7K 124 172
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etrafta koşuşan insanlar, ayarlanan müzikler ve telaşlı sesler taehyung'un gülmesine sebep oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etrafta koşuşan insanlar, ayarlanan müzikler ve telaşlı sesler taehyung'un gülmesine sebep oldu. Titreyen ellerini diz kapaklarına bastırdı ve yutkundu. Bugün sevdiği adam ile evlenecekti. Şimdi mutlu olma sırası onlardaydı. Jimin'in içeri girmesi ile gözler ona kaydı. "Seokjin hyung seni gördüğünde bayılabilir." Dediğine küçük bir kahkaha bıraktı.

"Seokjin nasıl olmuş? Çok mu yakışıklı?" Jimin, taehyung'un merakına kıkırdadı. "O Jin hyung, her zaman yakışıklıdır zaten." Taehyung onun bu dediğine göz devirdi. "Bana bilmediğim şeylerden bahset." Jimin yanına yaklaştı ve omzunu sıktı. "Mesela ölürsen seninle ölür, ağlarsan seninle ağlar, gülersen de seninle güler." Taehyung burukça gülümsedi.

"Bunları da biliyorum." Dışardaki karmaşayı izledi bir süre. Heyecandan aldığı nefesler dahi yetmiyordu. Evlenecekti ve bunu sevdiği adamla yapacaktı. Siyah takım elbisesi üstüne tam oturmuştu. Her şey harika gidiyordu bir senedir ama içinde hala bir burukluk vardı. Dedesi olsaydı daha güzel olurdu her şey. Bunu düşündükçe dolan gözlerini yumdu.

Kapının tıklatılması ile gözlerini aceleyle sildi. Kapıya doğru döndüğünde birazdan evleneceği adamı görmek kalbini hızlandırmıştı. Seokjin'in siyah takım elbise üstüne tam oturmuştu. Parfümü odayı doldurmuştu. Seokjin taehyung'a yaklaştı ve yüzünü elleri arasına aldı. "Ufaklık çok güzel olmuşsun." Taehyung onun kendisine ufaklık demesine bayılıyordu.

"Sende çok yakışıklı olmuşsun sevgilim." Seokjin yavaşçe eğildi. Taehyung'un dudağına dudaklarını bastırdı. Uzun zamandır ona olan özlemini bu gece fazlasıyla harcayacaktı. Dudaklarını zevkle emerken, arsızca sırıttı. Seslice ayrıldı dudaklarından ve kulağına yaklaştı. "Sana aldığım iç çamaşırını giydin mi?" Bu sırada elleri rahat durmuyor, çocuğun kalçasında turluyordu.

Taehyung derin bir nefes aldı. Dokunuşları hala ilk gün gibi, titretiyordu. "Evet giydim." Seokjin kulak memesini dudakları arasına aldı. Sertçe emdi ve bıraktı. "Aferin benim uslu bebeğime." Taehyung boynuna sokuldu ve kollarını doladı. "Evleniyoruz Jin, rüya gibi." Seokjin sıkıca sarıldı ve burnunu o çilek kokusunun mahzenine gömdü.

İmpotente ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin