Kucağında delicesine titrerken, nefesi boğazına düğümlenmişti. Kolları ile sıkıca Seokjin'in boyuna sarılmış, birazdan yaşayacakları birleşme için sıcacık kesilmişti vücudu. Seokjin elleri ile sırtını okşadı ve kulağına fısıldadı. "Yapmak zorunda değiliz bebeğim, sakin ol." Taehyung istiyordu, onunla olmak ve ona tamamen ait olmanın güzelliğini tatmak istiyordu.
Elleri ile sevdi sevgilisinin saçlarını, okşadı. "İstiyorum her şeyimle, her şeyin olmak istiyorum." Seokjin merdivenleri yavaş yavaş çıktı ve yatağa yavaşça yatırdı. Elleri ile sevdi saçlarını. "Güzelim benim," yaklaştı ve boynuna burnunu sürttü, derin bir öpücük kaptı. "Yumuşacık tene sahip olman beni delirtiyor." Taehyung gülümsedi, ama aşırı gergindi.
Titriyor ve kalbi delicesine atıyordu. Seokjin biraz üzerinde uzandı. "Bebeğim hadi uyuyalım, aşırı gerginsin ve istemediğini anlayabiliyorum. Benim için asla problem değil." Taehyung onu istemediğini düşünsün istemedi, deli gibi istiyordu çünkü. Ellerini Seokjin'in yüzüne yasladı ve kendine çekti. Dolgun dudaklarına bastırdı, kendi solgun dudaklarını ve derin bir öpücük aldı.
"Sevgilim sorun değil, ben seni istiyorum." Seokjin gözlerini kapattı, sevgilim kelimesi ne güzel durmuştu ağzında. Seokjin ilk cinselliğinde korksun ve kendisinden tiksinsin istemiyordu. Gayet nazik ve onun isteklerini yerine getirmek istiyordu. "Merak etme bebeğim, gayet nazik davranacağım. Canını haddinden fazla asla yakmayacağım tamam mı?"
Taehyung gözleri kısılana kadar güldü ve sevgilisinin yüzünün her bir karışına öpücük bıraktı. Seokjin elleri ile ince beli sıkıca sardı ve öpebildiği kadar öptü tenini, boynunu, yüzünü... Yatağa yatırdı ve Taehyung'un yanaklarından öpmeye başladı, dudaklarına asıldı. Sevgilisinin titreyen bedeninin kollarına, ellerini yasladı ve öperken kollarını okşadı.
Alt dudağını dişleri arasına aldı ve nazikçe öptü. Islak ses ve Taehyung'un inleme sesleri Seokjin'in içindeki tutkuyu harlıyordu ama olabildiğince nazik olacaktı. Yavaşça Taehyung'un tişörtünü çıkardı. Gözlerinden geçen koyuluk insanı korkutacak derecedeydi. Dudaklarını göğsüne bastırdı ve koklaya koklaya öptü. Taehyung'un derin nefes alışları ve gözlerinin geriye kayması Seokjin'i delirtmişti.
Sıcak dilini Taehyung'un dikleşmiş göğüs uçlarına vurdurdu ve sevgilisinden derin bir inleme kazandı. İyice dudakları arasında yaladı ve morartana kadar emdi. Taehyung titreyen ellerini sevgilisinin saçlarına attı ve göğüslerinden ayırıp boynuna çekti. Seokjin memnun olmuşcasına boynunu boydan boya öptü ve altındaki çocuğu tamamen kıvama getirdi.
"Seokjin!" Titrek sesi kulaklarına değdiğinde iyice abandı. Çünkü bu ses tonu muhtaç ses tonuydu. Sevgilisi her şeyi ile tamamen kendine muhtaçtı. Vücudunun, yüzünün her karışını tek tek öptü ve izlerini bıraktı. Yavaş yavaş aşağılara indi. Kalkmış ve kasıklarına kadar uzanan penise dudaklarını sürtmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpotente ✓
Fanfic"Yumruklarım, senin kalkanın." kim taehyung lise son sınıf öğrencisi, kim seokjin boks eğitmeni.