Giriş ve Açıklama

31.3K 1.5K 514
                                    

Park Jimin yarı kurt adam, yarı insandı. Kurt adam benliği 3'e ayrılırdı. Alfa, beta ve omega... Kurt adamların nesilleri tükendiğinden dolayı, omega kurt olan annesi bir insanla evlenmek zorunda kalmıştı. Çünkü nesillerinin tükenmesinden fazlasıyla korkuyordu.

Yani Park Jimin melezdi. Ama bundan kendisinin haberi yoktu.

Jeon Jungkook ise safkan bir vampirdi. Bir gün Jimin'in tatlı kokusu başını döndürdüğünde her şey için çok geçti.

Park Jimin bundan sonra yarı insan, yarı omega değildi. Artık yarı vampir, yarı omegaydı. Kurtlar ve vampirlerle ilgili bilmediği çok şey vardı.

Ve Jeon Jungkook bildiği her şeyi Park Jimin'e öğretecekti.


Merhaba kısa olmayacak bir açıklama yapacağım. Omegaverse dünyasına girmeden sadece Jimin'i omega yaptım yani bu ficde sadece o kurt adam olacak ve bir omeganın taşıdığı özellikleri taşıyacak.

Bir de, o zaman neden omegaverse falan yazmadın diye soranlar olursa, kısacası... Yazmak istemedim.

Jungkook safkan bir vampir olduğu için yüzyıllarca yaşamıştır bu yüzden bildiği şeyler fazla olacak ve bu bilgileri, hiçbir şey bilmeyen Jimin'e anlatacak.

Bu kitap tamamen hayal ürünlerimle dolu olacaktır. Bu yüzden eleştiri yapmadan önce dikkatle düşünün. Çünkü omegaverse ile ilgili sizin bildiğiniz konuları yazmayabilirim. (Fazla bilgisiz olduğumu çaktırmamaya çalışırken ben.)

Görüşlerinizi ve sorularınızı dile getirmekten çekinmeyin. 1. Bölümde olayları daha iyi anlarsınız diye düşünüyorum ama yine de siz sormaktan çekinmeyin lütfen.

Kurguyu beğendiniz mi?

Başlama tarihi; 19.09.2019

Midesi hassas olanların okumaması önerilir.

Arkadaşlar Jimin'in kardeşi Jihyun melez değil. Bunu tek tek anlatmaktan usandığım için buraya sonradan ekleme yapıyorum. Burada nesil tükenmesinden bahsediyor yani sadece Jimin'den. Nasıl bir çocuk anneye bir çocukta babaya daha çok benzer ya burada da durum bu. İkisi de öz kardeşler ama sadece bir çocuk yani Jihyun melez olarak doğmamış. Kafanızda kurguyu bu kadar derin düşünmeyin rica ediyorum.

Uncertainty - KookMin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin