Merhaba canlarım, sınavlarım bitti ve ben geldim. Özlediniz mi beni ve ficimi? Bence özlediniz djdhsjhd. Özletme çabalarım çok güzel biliyorum hdkshdjd.
8K okunma ve 1K oy için teşekkür ederim canlarım. Sizi çok seviyorum ♥️
+100 oy ve +150 yorum olursa sevinirim. Satır içi yorumlar yapmayı unutmayın. Sınır geçildiği an yeni bölüm yazmaya başlayacağım.
☄️
Bedenim onu bedenin hemen önündeydi. Şaşkınlıktan büyümüş irisleri yavaşça normal bir hâl alıp bana bakarken aniden sırıtmaya başladı. Yaptığı şeyden anlamadığım için kaşlarımı çattığımda içimdeki kurttan bir hırlama sesi geldi, bunu dışa yansıttığımda ise sırıtması kıkırdamaya dönüştü ve aniden kendimi duvar ve bedeni arasında buldum.
Güçlü kollarıyla omuzlarımdan tutarak benim hareket etmemi kısıtlarken neden sinirlendiğimi bilmeden hırlamaya devam ettim. Hâlbuki bunu ilk başlatan ben olmuştum, şimdi neden bunu yapmasını bile beklerken ona sinirleniyordum emin değildim.
Kıkırdamasını durdurup bedenini biraz daha bedenime yaklaştırırken ince dudaklarını kulağıma hafifçe değdirip fısıldadı. Onun bu ses tonuna titrememek için kendimi tutmuştum.
"Sinirlendin. Ne o? Bu vampir seninle aynı mı şimdi? Güldürme beni. Sen sadece bir omegasın. Omegalar bedenleriyle özeldir, feromonları o kadar hoş kokar ki doğaüstü canlılar omega türünü isterler, omegaların güçleri yoktur, kokuları ve baştan çıkarıcı bedenleri vardır ama sen kızgınlığına girmediğin için bedenin o kadar da baştan çıkarıcı değil, bu yüzden bir daha safkan vampirle oynama, ben sakin kalabilirim ama benim gibiler sana iyi davranmaz, pembe kurt." diyerek yüzünü beden uzaklaştırmış ve sivrilen dişlerini koca bir sırıtmayla bana gösterdiğinde kurdum içime kaçmıştı.
Başımı ona itaat edercesine salladığımda Jungkook sırıtmayı bırakarak benden uzaklaşmış ve tekrar daha az sinirle açıklayıcı bir şekilde konuşmuştu. Kurdum yerini kendime bıraktığında neden gittiğini şimdi anlıyordum.
Kırılmıştı, vampirin sözleri onu kırmıştı. Vampir, 'yapmam' dediğini yapmıştı. Kurtların birbirlerini kendi içinde omega, beta ve alfa olarak ayrılmasını sevmeyen bu vampir beni kurt olarak değil omega olarak görmüş daha da kötüsü hiç gücümün olmadığını söyleyerek sözleriyle kurdumu küçük düşürmüştü.
"Ben... ben lavaboya gideceğim." dediğinde sonlara doğru ses tonum güçlüydü. Ağlamayacaktım, sadece küçük düşürülmüştüm. Beni vampire dönüştüren, bana bağlı olan bir vampir tarafından küçük düşürülmüştüm. Bu hiçbir şey değildi. Küçükken narin bir bedenim olduğu için herkes beni küçük düşürürdü ama nedensizce bu vampirin beni küçük düşürmesi daha fazla kalbimi ya da gururumu kırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Fanfic❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020