Herkese merhaba, bu fici okuyorsanız yorumlardan kendinize bir koca bulmanız gerekir. Çünkü fic koca bulma yerine döndü.
Neyse şaka şaka dkdhjdhd. Öyle bir şey yapmayın gerçekten djdjjdhd.
+150 oy ve +350 yorum. Sınırı arttıramıyorum bari yorumu arttırayım düşüncesindeyim.
Yarın pazar belki yeni bölüm yazamayabilirim. Bazı planlarım var, şimdiden belirtmek isterim ehehe.
☄️Taehyung'a kaşlarımı çatarak bakmamaya çalıştım, elimi onun eline uzatıp sıktım. Taehyung elini geri çekti ve bakışlarını omzuna yaslanan Seokjin'e doğrultup az önce elimi sıktığı elini, sevgilisinin koluna sarılı olan elinin üzerine koyduğunda Seokjin mutlulukla gülümsemişti.
Bakışlarımı Jungkook'a çıkarttığımda kaşlarını çatarak Seokjin'e baktığını gördüm ama şu an bunu sorgulamayacak kadar bilgim yoktu, bu yüzden sadece onlardan birinin konuşmasını bekledim.
Jungkook, kaşlarını çatmaya devam ederken Seokjin'in kolundan tutup iki bedenin birbirinden ayrılmasını sağladığında Seokjin'de kaşlarını çatmıştı.
Anlamsızca Jungkook'un neden böyle bir şey yaptığına bakarken o başını eğip Taehyung'a kısaca bakış atarak Seokjin'e geri dönüp sinirle konuşmuştu.
"Onu tamamen kendine mi bağladın? İtaatkâr, tek yaptığı sana hizmet etmek olan bir vampire dönüştürdün. Yüzündeki acı çekişleri gördüğün halde sevgilin olmasını mı emrettin ona?" dediğinde Seokjin bakışlarını kısaca bana değdirirken huzursuzca bir nefes aldıktan sonra bakışlarını Jungkook'a çıkartmış ve düz bir ifadeyle konuşmuştu.
"Bana bağlı olan kişiyi sen de gördün, ne yapmamı bekliyordun? Yine bana bağlı olanın beni kandırıp sonra da ihanet etmesini mi beklemeliydim?" dediğinde Jungkook elini alnına yaslayıp sinirlice gözlerini kapatırken üzgünce konuşmuştu.
"Herkes Kim Wonshik gibi olmayabilir. Bunu en iyi senin bilmen lazım, benden daha fazla yaşadın. İnsanları daha iyi tanıyorsun. Onun ruhunu serbest bırakmalısın." dediğinde Seokjin'in gözleri kırmızıya dönerken bugün öldürdüğümüz vampirin o olduğunu anladım.
Eskiden Seokjin'e bağlı olan vampir, Jungkook'u öldürmek isteyen vampirdi. Aceleyle bakışlarımı Taehyung'a çıkardım. Hareket etmeden yere bakıyordu, bu olayları biraz daha iyi anlamamı sağladığında Seokjin'in sinirle konuşmasını duydum.
"Asla. Yine ihanete uğramayacağım. Bunu göze alamam, bir daha o bağ koparma büyüsünü yaptırırsam büyücü bundan benim zararlı çıkacağımı söyledi." dediğinde Jungkook son kelimelerine doğru gözlerini açmış ve pür dikkat onu dinlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Fanfic❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020