Hu huu ben geldim. Uzun bir bölümle hem de. Ehehe Yorum yapın yoksa özellikle yorum sınırı koyarım. Anca öyle bol bol yorum yapıyorsunuz çünkü...
Tamam, tamam, gidiyorum. Hadi size iyi okumalar.
☄️Jungkook üniversitenin önünde durduğunda Taehyung bir iki saniye durup sonra sessizce arabadan indiğinde ben de kapının koluna elimi atıp kapıyı açacağım sırada diğer bileğimde hissettiğim baskı ve hızla uygulanan güç bedenimin onun bedenine yaklaşmasına ve başımın şaşkınlıkla ona dönmesine sebep olmuştu.
Jungkook'un yüzündeki sırıtış benim yüzümdeki şaşkınlığı biraz da olsa sildiğinde yüzümdeki minik gülümsemeyle ona baktım.
"Çıkışta beni bekleyin. İşim erken bitecek." dediğinde başımı sallayıp bileğimi bırakmasını bekledim ama o bileğimi bırakmak yerine bedenlerimizi daha çok yakınlaştırıp yüzlerimiz arasındaki mesafeyi azalttığında bakışları dudaklarıma inerken uzun saçlarının arasından bana kısaca bakıp mırıldanmıştı.
"Sevgiline bir öpücük yok mu? İyi işler demen lazım." dediğinde istemsizce onun bu haline kıkırdayıp yanağına küçük bir öpücük kondurduğumda Jungkook ayrılmama izin vermeden hâlâ dudaklarım onun yanağındayken başını döndürdüğünde dudaklarımız birbirine çarpmıştı.
İnce dudakları dudaklarımı bırakmak istemezcesine hareket ettirmeye başladığında boşta kalan elini enseme getirdi.
Kendimi kaybetmiş bir şekilde gözlerimi kapatırken titreyen ellerimle emniyet kemerini hızlıca çözmeye çalıştım. Birkaç uğraştan sonra başarılı olduğumda ellerimi onun önce omuzlarına daha sonra da ensesine doladığımda Jungkook boğazından gelen bir inlemeyi serbest bırakmıştı.
Dilini dudaklarımın arasından içeri sokacağı sırada ellerimi tekrar omuzlarına koyup yavaşça nefes almak istercesine ittirdiğimde Jungkook beni anlamış gibi yavaşça geri çekilmişti.
Kendimden geçmiş olduğumun farkına vararak düzensiz nefeslerim arasından söylenmiştim, ses tonum utandığım için kısık çıkmıştı.
"D-ders, derse geç kalacağım." deyip şimdi gevşekçe duran elinin arasından bileğimi kurtarıp hızlıca arabadan indiğimde soğuk hava yüzümdeki yanan ateşi söndürmek istercesine yüzüme vurmuştu.
☄️
Derin bir nefes alıp beş saatin sonunda dersin bittiğine sevinirken etrafa baktım. Taehyung tuvaleti geldiği için yanımdan erken ayrılmıştı ve şu anda hiç kimsenin olmaması beni mutlu ettiğinde yavaş adımlarla okulun çıkışına gittim. Taehyung ile okulun çıkışında buluşacağımıza dair sözleşmiştik.
Aniden telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonu cebimden çıkartıp ekrana baktığımda sanki düşüncelerimi okumuş gibi Jungkook'dan 'Dersiniz bitti mi?' diye bir mesaj gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Fanfiction❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020