+150 oy ve +275 yorum açıkçası fazla zorlamak istemiyorum çünkü 15 tatilde kitabı ilerletebildiğim kadar ilerletmek istiyorum. 2. Dönemim beni oldukça zorlayacakmış gibi hissediyorum.
Yarın yine görüşürüz büyük bir ihtimal. Hdjsjsjhs
☄️Kırmızı gözlerle bana dikkatle bakmaya devam ederken ben hızla inip kalkan göğsümle ona bakıyordum. Kalbim durmadan çarparken nefes almak zor gibi geliyordu. Jungkook çenemdeki elini çekmeden yanan yüzüme doğru resmen beni tahrik edercesine fısıldadı.
"Sen cidden doymayacaksın değil mi?" dediğinde dudaklarımı aralık bırakarak başımı olumsuz anlamda salladım.
"B-bana cinselliğe aç o-olacağımı, içime girilmesini i-isteyeceğimi sen söylemişken bana yardımcı olmaman s-senin suçun. B-beni tatmin edebiliyorken b-bunu yapmaman y-yine senin s-suçun." dediğimde bakışları yavaşça alt tarafıma indi.
Uzun, ıslak, kahverengi saçlarının arasından parlayan kırmızı gözleri, üyeme bakarken kalçamı duvara sürtüp sızlanarak salladım. Zonklayan üyem tişörtten bile belli olurken Jungkook'un bakışları tekrar gözlerime çıkardı ve dudaklarını yaladı.
"Zor durumda olduğun için bunu yapıyorum." dediğinde başımı heyecanla tamam anlamında salladım.
Jungkook ıslak ve soğuk elini çenemden çekip yavaşça açık kalan koluma parmak uçlarında sürtünüp dizlerimin biraz üstünde olan tişörtü yukarı sıyırdığında bakışlarımı onun ıslak vücudundan çekemedim, karın kaslarında olan bakışlarım daha aşağı ineceği sırada tişörtümün ucunu ağzıma verip başımı tekrar soğuk duvara yasladığında derin bir iç çektim heyecanla.
Bu vampirin sekiz tane karın kasına sahip olması büyük bir haksızlıktı.
"Tişörtün ucunu tutmalısın ki sana yardım edebileyim." dediğinde başımı salladım. Diğer eli iki elimi de tutarken ıslak saçlarından eğildiği için vücuduma doğru akan soğuk sular benim titrememi sağlarken Jungkook'un elini, zonklayan üyemde hissetmiştim. Bu sefer heyecanla titrediğimde Jungkook ıslak elini yavaşça hareket ettirmeye başlamıştı.
Çaresizlikle ellerimi bırakması için ağzımın içinden bir şeyler gevelediğimde o bakışlarını aşağıdan indirip dikkatle bana bakmış ve bana bakmaya devam ederken elinin hareketlerini hızlandırarak başımın geriye düşmesine, dişlerimle tişörtü tutarken dudaklarımdan garip hırlamaya benzer bir inleme kaçmasına sebep olmuştum.
Yanan yüzüm onun elini her hareket ettirişinde daha fazla yanarken kalçamı ona doğru ittirdim ve dişlerimle tişörtün ucunu tutarken inlemeye benzer bir sesle konuştum.
"B-ben doyumsuz bir k-kurdum, bu yüzden i-içime girmeye ne d-dersin?" dediğimde ne kadar anlaşıldığını bilmiyordum, belki de bazı harfleri tutmuştum ama yine de Jungkook elinin hareketi biraz daha hızlandırmıştı. Çıplak bacaklarını bacaklarıma çarparak kalçamı geri duvara ittirdiğinde sızlanarak söylendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Fanfiction❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020