+150 oy ve +325 yorum.
Arkadaşlar, ben bu bir haftadır kendime çok şaşırıyorum. Her gün nasıl yeni bölüm yazıyorum bilmiyorum djdhsjhd. Aklıma geldi şaşkınlığa uğradım bugün. Neyse inşallah ilhamlarım hiç gitmez. 🙏🏻
☄️"Sen ciddisin?!"
Jungkook parfüm makinelerini benim feromonlarımın bu evden gitmesi için en sık olanına ayarlamıştı. Odasına geçip valizini dolabından çıkarıp kıyafetlerini toplamaya başlayan bedenin peşinden giderken Jungkook'a şaşkınlıkla sorduğum soruya dolaptan elinde tuttuğu kıyafetleri yatağın üstüne koyduğu valize götürürken sakince cevap verdi.
"Tabii ki de ciddiyim. Ne yapmamı bekliyorsun? Burada durup beni öldürmelerini mi bekleyeyim? Sen de gidip odandan valizinin içine kalan temiz kıyafetlerini koysan iyi olur ben de kirlileri çöp kutusuna atacağım. Kokun o kıyafetlerin üstüne sindiyse kokundan seni bulmaları kolay olur." dediğinde kaşlarımı çatarak odama ilerledim ama bir yandan da bağırarak cevap verdim.
"Onları az önceki vampire yaptığını yapabilirsin." dediğimde aynı zamanda odama ulaşmış ve hızla kalan kıyafetlerimi çıkardığım valizin içine koyarken Jungkook'un sesini duymuştum, o alaycı bir gülüşü dudaklarının arasından serbest bırakırken konuşmuştu.
"Onların sadece bir veya iki kişiden mi oluştuğunu sanıyorsun?" dediğinde valizimin fermuarnı çekip yanımda valizle onun odasına tekrar giderken omuzlarımı düşürürken mutsuzca sordum aklımdaki soruyu.
"Neden senin bu kadar çok düşmanın var peki?" dediğimde Jungkook hazırladığı valizin kapağını kapatırken cevap vermişti.
"Sadece safkan vampirler, bazı dönüştürülen vampirleri insanları durmadan bir hırs uğruna katlettikleri için cezalandırdılar. Dönüştürülen vampirler, insanları vampire dönüştürerek vampir ordusu yaratmaya ve bu orduyla dünyanın her bir yerini ele geçirmeyi düşündüler. Safkan vampirler ise bunu durdurmak istedi, bu işin başındaki kişileri toplayıp onlara ölüm cezası verdi. Diğer vampirler sağlam bir eğitimden geçip bize katıldı ve babam dönüşen vampirlerin, insanları vampire dönüştürme güçlerini elinden aldı. Bunun yüzünden o vampirlerin çocukları benim ve ailemin peşinde."
Öğrendiğim şeyler aklımda o kadar karışmaya başlamıştı ki durmadan, sürekli olarak bunların hakkında düşünüyor ve kafamı yoruyordum.
"Neden sen ve ailene kin besliyorlar? Onların ölüm cezasına bütün safkan vampirler karar vermiş." dediğimde Jungkook sırıttı, bedenini tam önümde durdurup soğuk elini omzuma koydu ve fısıldadı.
"Onlar ailelerini öldürdüğümüz için intikam istemiyorlar, biz duygusuz varlıklarız. Onlar kendilerini düşündükleri için intikam istiyorlar. Dönüşen vampirlerin, insanları vampire dönüştürememesi yüzünden kin besliyorlar çünkü bunu bozabilecek kişiler ben ve ailem. Ailem uzakta olduğu içinde beni hedefleri altına alıyorlar." dediğinde şaşkınlıkla aralanan dudaklarımla kalakaldım. Ailesini kaybettiklerine üzülmüyorlar, sadece kendilerini düşünüyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Hayran Kurgu❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020