Bölüm 3; Feromonlar

16.5K 1.4K 1.3K
                                    

Ahhh, cidden uzun zaman oldu. 1 ayı geçti fice yeni bölüm yazmayalı. Benim içinde zor oldu ama bütün dikkatimi toplayarak yazdım. Nasıl oldu emin değilim.

İyi okumalar 💫☄️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar 💫
☄️

Birkaç dakika önce, ayakta olan bedenim onun sözleri ile tamamen donduğunda sadece onun kahverengi gözlerine bakıyordum. Uzun bir zaman önce kurtlar ve vampirler yaşıyormuş ve o safkan bir vampir iken ben yarı omega, yarı insandım. Kendi benliğimden haberim olmayan ben, şu anda düşmanım olan vampirin evinde onun koltuklarından birinde olabildiğince sakin bir şekilde oturuyor rahat tavırlarımla onu sinir etmek yerine güldürüyordum.

"Kurtlar kendi içinde 3'e ayrılır. Alfa, Beta ve Omegalardır. Alfalar kurt varlıklarının içinde en güçlü olanıdır, bu yüzden kurtlarda genellikle sürünün liderleri Alfalar olurlar, kokuları baskındır. Daha çok baharatlı kokulara sahiptirler. Sinirlendiklerinde feromonlarını etrafa daha çok yayarlar." dediğinde kaşlarımı çatarak sözünü kestim istemsizce.

"Peki feromon ne demek?"

Gözlerini elindeki bardaklardan çekip koyulaşan bakışlarıyla bana baktı. Mutfak olduğunu tahmin ettiğim yerden elindeki bardaklarla salona doğru yavaş adımlarla ilerlerken bir yandan da konuşuyordu.

"Feromon, bir nevi koku hormonu, yani kokularını daha çok baskınlaştırıp bunu hormon haline getiriyorlar ve alfalar bu feromonlarını alt statüdeki kurtları kendisine itaat etmesi için kullanıyorlar." dediğinde yüzümü buruşturup iğrenircesine konuştum.

"Bu iğrenç bir şey, feromonlarını kullanıp kendisine itaat etmesini sağlaması çok alçakça." dediğimde elindeki bardağı bana uzattı. Elindeki bardaklardan birini alıp karşımdaki tekli koltuğa oturduğunda başını bana katıldığını belli edercesine olumlu anlamda salladı.

"Evet öyle, kurtlarla bu yüzden düşmandık. Kendi türündeki kurtları sırf omega veya beta olduğu için eziyorlardı. Benim ailem hiçbir zaman vampirleri birbirinden ayırmamış hepsine aynı eşitliği vermişlerdi. Herkes safkan vampir olmasa da onları aşağılamamıştık. Ailem bu yüzden bu konuda çok hassaslardı."

Kafamı olumlu anlamda sallayıp bardağın içine baktım. Kırmızı rengindeki içecek kaşlarımın şaşkınlıkla kalkmasına neden olurken, vampir tekrar konuşmaya başladığında şaşkınlığımı es geçip bütün dikkatimi ona verdim.

"Betalar ise, Alfalardan daha farklılardır. Beta türünün kokuları, baskınlıkları yoktur. Bu yüzden bu tür insan türüne çok benzer. Bu tür hakkında fazla bir şey söyleyemiyorum."

Kurtların bu türünün olduğunu bilmek beni garip hissettirse de sonunda Omega türüne gelmiş olduğu gerçeği beni daha çok heyecanlandırıp daha dikkatli bir şekilde onu dinlememe sebep olmuştu.

Uncertainty - KookMin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin