Bölüm 18; Tatlı Pembe Kurt

9.6K 1.1K 1.2K
                                    

+160 oy ve +350 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+160 oy ve +350 yorum. Ficim yavaş yavaş büyüyor, çok duygusalım ama hemen oyları pat diye arttıramam, her gün yazmaya devam etmek istiyorum bu yüzden 5'er 5'er arttırmak daha iyi diye düşündüm.

Yarın görüşürüz canlarım ♥️
☄️

Seokjin hyung utangaç bir gülümsemeyi yüzüne ekleyip ayağa kalktığında bakışlarımla onu takip ettim. Taehyung salonun kapısında dururken Seokjin hyung hızla ona ulaşmış ve kollarını boynuna dolayıp bedenini Taehyung'a daha çok yakınlaştırdığında olacakları anlayıp bakışlarımı kaçırmıştım.

Neyse ki beklediğim gibi olmamış, Seokjin hyung ona sarılırken evin içinde zil sesi yankılanmıştı. Heyecanla Jungkook'un gelmiş olabileceği gerçeği benim ani hareketler yapmama sebep olurken kendimi tutamadan yüksek sesle söylenmiştim.

"Ben bakarım!" dediğimde bu halim benim daha çok utanmama neden olurken bakışlarımı bana sırıtan bedenlerden kaçırırken hızla onların yanından uzaklaşmış ve yuvarlak koridorun içinde geniş kapıya ilerlerken daha ne kadar utanabilirdim kestiremiyordum ve Seokjin hyungun söylediklerini Jungkook'a anlatmam gerekiyor mu emin değildim.

Bu düşüncelerle kapıya ulaşıp açtığımda Jungkook siyah ceketini çıkarıp askılığa asmış ve beyaz gömleğinin kol düğmelerini çözerken söylenmişti. "Seokjin hyung ve Taehyung nerede?" dediğinde bana karşı tamamen ilgisiz davranması sinirimi bozsa da sakin olmaya çalışarak konuşmuştum.

"Hoş geldin. İçeride salondalar." dediğimde beyaz gömleğinin kollarını dirseklerine kadar katlamıştı. Onun bu hali bana çok çekici gelse de kendimi tutarak geldiğinden beri bana bir kez bile bakmayan bedenin gidişini izlemiş ve bende onun arkasından salona ulaşmıştım.

İçeri girdiği gibi birbirlerinden ayrılamayan ikiliye bakıp söylenmişti. "Taehyung, Jimin'in çizdiği resmi bana getirir misin?" dediğinde Taehyung oturduğu koltuktan kalkarken göz ucuyla bana bakmış ve minik bir gülümsemeyi dudaklarında yer edinirken kapının önünde duran bedenimin yanından geçerek uzaklaşmıştı.

"Ne yapacaksın?" dediğimde bana kısa bir bakış attıktan sonra düz bir ses tonuyla cevap vermişti ama bakışlarını özellikle kaçırması daha çok sinirlenmeme neden oluyordu.

"Resmi inceleyip önemli bir ayrıntı var mı diye bakacağım, eğer çizimi detaylandırdıysan onların kim olduklarını bulup bu durumu önleyebiliriz." dedikten sonra bana tekrar bakmış ve şüpheyle konuşmuştu.

"Hiç rüya gibi bir şey gördün mü?" dediğinde başımı iki yana sallarken o bana daha dikkatli bakıp konuşmuştu. "Eğer görürsen, çiz. Rüya bile olsa." dediğinde başımı salladım.

Bakışlarını benden çekip arkama dikkat kesildiğinde Taehyung'un arkasında bıraktığı rüzgar saçlarımın uçuşmasına neden olurken Jungkook, Taehyung'un elindeki kağıdı yavaşça alıp incelemeye başlamıştı.

Uncertainty - KookMin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin