Veee sabırsız olan benimle bir bölüme daha hoş geldiniz djkdhdjdj. Sabırsız olduğumu daha yeni öğreniyorsanız şimdi öğrenmiş oldunuz, ben böyleyim siz dayanırsınız ben dayanamam dkdbkdhd. Neyse iyi oku(m)alar size ehehe.
+250 oy, +450 yorum sınırı
SMUT VARDIR, RAHATSIZ OLACAKLAR LÜTFEN OKUMASIN!
Ben duyurumu yapayım da sonra linç yemeyeyim.
☄️Karanlık odada gözlerimi yavaşça açtığımda etraf sessizdi. Bulanık gören gözlerim netleştiğinde sızlanarak yan tarafıma döndüm. Kalçamdan sızan ıslaklık huysuzlanmama sebep olurken yan tarafın boş olduğunu görmek yastığa gömdüğüm yanağımı yataktan kaldırmama ve sırtımı dikleştirerek etrafıma bakmama neden oldu.
Etraf karanlık olduğu için yan tarafta komidinin üstünde duran abajurun düğmesine basarak sarı renkte loş ışığın odaya yayılmasını sağladım. Kısaca etrafa bakıp Jungkook'u odanın içinde göremeyince yorganı üstümden çekerek bakışlarımı aşağıya indirdim ve kendime baktım.
Üstümde Jungkook'un beyaz tişörtlerinden biri vardı. Altımda ise sadece koyu renkte iç çamaşırının olması benim düşünmemi sağladı. Tahminen gece yarısını biraz geçiyordu, ben de yorgun olduğum için kısa bir duş alıp erkenden uyuduğumu düşünürsek bugün kızgınlığımın üçüncü günüydü.
Taehyung ve Seokjin hyung son üç gündür eve gelmemişlerdi, bunun için birkaç kez Jungkook'a endişelendiğimi söyleyerek aramasını istemiş arayıp biraz konuştuktan sonra da içimin rahatlığıyla evde sakince durmuştum. Birinci gün olan sevişmemiz ardından her ne kadar utansamda Jungkook beni sakinleştirmiş ve o zamandan sonra kızgınlığım hafiflemişti.
Şimdi Jungkook'un odada olmadığı gerçeği benim endişelenmemi sağladığında sakin olmaya çalışarak derin bir nefes aldım. Ayağa kalktığımda aynanın önünden geçeceğim sırada göz rengim dikkatimi çekmiş ve bakışlarımı aynaya yönlendirmiştim.
Altın sarısı olan göz rengimin birinci günden sonra ilk defa gün yüzüne çıkması daha fazla endişelenmemi sağlarken ağlamaklı bir ifade ile sızlandım. Bu biraz sonra kendimden geçeceğime ve yapacaklarıma işaret olduğunu az çok anlamıştım artık ama Jungkook ile sevgiliydik ve çoktan bir kere hatta o gece, daha fazla sevişmiştik yine de biraz çekinsemde her kızgınlığımda onun yanımda olacağı düşüncesi beni mutlu ediyor ve rahatlamamı sağlıyordu.
Bu düşünceyle tam yürüyeceğim sırada birdenbire bacaklarımın titremesiyle ani bir hareketle duvardan güç alarak dudaklarımın arasından kısık sesli bir inleme kaçmasına izin verdim. Yavaş hareketlerle, sarsak adımlarla kapıya gittim ve tam kapıyı açacağım sırada açılan kapı ile geri geri giderken ayaklarımın birbirine dolanması dengemi bozmuştu. Dizlerimin üstüne düştüğümde bir çift çıplak ayak görmüş ve yerdeki bakışlarımı yukarı çıkartırken sızlanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Fiksi Penggemar❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020