Bölüm 33; Yaşlı Va(m)pir

10.5K 928 966
                                    

Hu hu sonunda ben ve yeni bölüm geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hu hu sonunda ben ve yeni bölüm geldi. Evet biliyorum çok şaşkınsınız ben bir kitapta üç tane smut yazmam normalde ama şu anda neler yapıyorum ben bile bilmiyorum.

SMUT VARDIR RAHATSIZ OLACAKLAR LÜTFEN OKUMASIN!

Bayağı zorlandım, umarım olmuştur.

+210 oy ve +500 yorum sınırı. Anlaştığımızı varsayarak buradan ayrılıyorum. İyi okumalar.
☄️

Aldığım bir saate yakın olan duştan temiz bir şekilde çıkarken yan tarafta duran bornozu alıp üstüme geçirdim. Önümü bağlamadan önce birazda olsa şişmeye başlayan karnım benim her saniye daha çok sevinmemi sağlarken yavaşça elimin karnımın üstünde durmasına izin verirken bebeğimin üçüncü ayına girdiğine inanamıyordum.

İlk iki ay benim için o kadar zorlu geçmişti ki Jungkook benimle uğraşmak bir yanda yeni bulduğu bir işte çalışmak zorunda kalmıştı. İşte olduğu zamanlar yanımda olan Seokjin hyung ve Taehyung'a ise hep minnettar kalacaktım.

Önümü bağlayıp mutlulukla gülümserken elime aldığım küçük havluyu Jungkook'a zorla tekrar pembeye boyattığım saçlarımın üzerine atarken Jungkook'a bir hafta öncesi kendimi pembe saçlarımla daha iyi hissettiğimi söyleyerek onun saçlarımı özenle boyamasını sağlamıştım. O beni öyle tanımıştı ve öyle tanımaya devam etmesini istiyordum.

Banyodan yavaşça adımlarla çıkıp odamıza giderken derin bir nefes aldım. Vampir güçlerimi kullanmamaya dikkat ediyordum. Güçlerimi kullanabiliyordum ama yine de kullanmamaya özen gösterip vampir tarafımı uyandırmamaya çalışıyordum.

Bu hafta tekrar Yoongi hyungun yanına gittiğimizde beni ve bebeğimi kontrol etmiş ve 'Artık kan içebilirsin. Mide bulantın ve kusman geçtiği için vampir tarafını uyandırabilirsin. Dokuz ay boyunca vampir tarafını uyut dedim ama sen çok güçlüsün, bunu hissedebiliyorum. Bu yüzden artık zamanı geldi, sadece birden uyandırma ve dikkatli ol yeter.' dediğinde tamam anlamında başımı sallamıştım ama yapmakta zorlanıyordum ve o kadar çok endişeleniyordum ki yapmak istemiyordum bu yüzden.

Odamın kapısını açıp başım yere eğik bir şekilde odanın içine girdiğim anda Jungkook'un kokusu burnuma dolduğunda başımı hızlıca yerden kaldırıp odanın içine baktım. Yatakta üstü çıplak bir şekilde altında sadece bir kumaş, siyah dar bir pantolon ve kemeriyle oturması benim derince yutkunup bakışlarımı ondan kaçırmamı sağlarken uzayan pembe saçlarımı geriye doğru tarayarak gözümün önünden çekilmesini sağlayıp dolabın önüne gelip kapağını açtım.

Jungkook'un dikkatle beni izlediğini hissetsem de dikkatimi önümdeki giysilere vermeye çalıştım ama birdenbire arkamda hissettiğim iri beden ve önüme düşen gölgesine heyecanla bakarken soğuk ellerini ilk önce belimde daha sonra da karnımın üzerinde hissedince gözlerimi kapatıp huzurla gülümsedim. Önceden yalvararak neden beni vampire dönüştürdün dediğim kişiye şu anda delicesine aşık ve ondan bir bebeğe sahip olmuştum.

Uncertainty - KookMin [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin