+230 oy ve +470 yorum sınırı.
Aralıksız her hafta bölüm atıyorum, sevin beni ya. Bol bol yorum falan yapın böyle.
Hey sen, hiç beğenmeden yorum yapmadan geçen hayalet okucu, bir yıldıza basmak zor olmamalı. Bas geç, bakmıyorum ben tamam mı? Bir de artık emeklerimin hakkını ver yani. Boş boş okuyorsun beğeniyorsun ki bu bölüme kadar geldiysen beğenmişsindir. Bas artık bas şu yıldıza!
☄️
Yüzümde hissettiğim kelebek öpücüklerle uyandığımda yüzüm ilk önce huysuzca buruştu. Kelebek öpücükler yanaklarımdan yavaşça dudaklarını sürterek dudaklarıma ulaştığında beynimin içinde bir karmaşa çıktı.
Bu karmaşa bir yılan gibi sürünerek düşüncelerime yavaşça sızdığında aniden kapalı gözlerimi irice açtım.
Dün akşam yaptığım şeyler bir bir aklıma dolarken ve utançtan yüzüm her saniye daha fazla kızarırken dometese dönmüş gibi hissetmiştim.
Jungkook'un dudakları hâlâ dudaklarımın üzerinde gözleri kapalı bir şekilde dururken gözlerimi kapatıp uyuyormuş numarası yapmaya başladım. Utançtan ölecek gibi hissederken onun gözlerinin içine bakıp ona yalvarmamı hatırlayamazdım. Bu benim için çok fazlaydı.
Jungkook birkaç saniye sonra dudakları benden ayrıldığında burnundan alıp verdiği nefesi yüzümde hissedebiliyordum. Kendimi sakin tutmaya çalışarak uyuyor numarası yapmaya devam ettim.
Jungkook'un nefesi yüzümden uzaklaştığı da bu sefer iri ve soğuk elini alnında hissederken kısık çıkan sesini duydum.
"Ateşi geçmemiş. Normalde kurtlar biriyle seviştikten sonra hormonları biraz da olsa düzeliyor diye biliyordum. Neden böyle oldu acaba, pembe kurt? Açıklamak ister misin?" dediğinde alaylı sözleriyle uyumadığımı anladığını anlayıp gözlerimi daha sıkı kapatarak başımı iki yana salladım.
Şu anda konuşamayacak kadar çok utanıyor, onun gözlerinin içine bakmayı reddediyordum. Soğuk eli alnından yavaşça yukarı çıkarak saçlarıma ulaşıp sakince ve yumuşakça okşamaya başladığında sesini duymuştum.
"Feromonların seni ele veriyor. Numara bile yapamıyorsun baksana." dediğinde ses tonunda alay yoktu bu sefer. Ses tonu nazikti, nazik oluşuna şaşırsam da sanki korkuyor gibiydi de. Neyden korkuyordu?
"Pişman mısın?" dediğinde sesindeki üzüntüyü en derinlerinde hissederken gözlerimi ani bir şekilde açarak şaşkınlıkla üstüme doğru eğilip hüzünlü gözlerle bana bakan bir beden görmeyi asla beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uncertainty - KookMin [✓]
Fiksi Penggemar❝Jeon Jungkook safkan bir vampir, Park Jimin ise yarı omega, yarı vampir.❞ •Midesi hassas olanların okumaması önerilir. Başlangıç; 19.09.2019 Bitiş; 31.03.2020