1.časť

2.8K 100 7
                                    

Ahojte, pred nedávnom som začala tento príbeh pridávať na FB a veľa ľudí mi písalo, aby som ho začala dávať aj na wattpad, pretože to teraz "letí"  viac:) :D

tak to skúšam... pevne dúfam, že vás tento príbeh neunudí k smrti a bude vás to aspoň trošku baviť..nie je to nič moc, ale do každej časti vkladám svoje pocity a snažím sa:)

hviezdičky a komentáre potešia, ale to asi viete ..xx

Horanka_xx

1.časť

„Christina, zlatko ,dnes zostaň doma. Chcem ti niekoho predstaviť, prídem o 5 . Ľúbim ťa, mama xx“ našla som si odkazna chladničke. Hmm. Koho mi chce zase predstaviť?! Nie som zvedavá na tých jej „priateľov“ na jednu noc.

Strhla som odkaz, hodila ho do koša a otvorila chladničku. Stála som pred ňou asi 5 minút, kým som sa rozhodla, čo si vyberiem na jedenie.  Vzala som si to do izby a zabuchla za sebou dvere.

 Som síce doma sama, ale moja izba je moja izba. Ak by som mala v izbe chladničku a kúpeľňu, nikdy by som z nej nevyšla.

**

,,Christina?,“ začula som mamin hlas.

,,Čo je?,“ vybehla som z izby a skoro si rozbila hubu o zárubňu.. Zanadávala som a šla za mamou do kuchyne.

,,Poď mi pomôcť, o 7 príde. Potrebujem mať všetko pripravené,“ otočila sa na mňa ,,nemohla by si sa aspoň trošku upraviť?“.

,,Máš problém s mojim výzorom? Dobre vieš, že tým , že mi to stále hovoríš, nič nezmeníš,“ odsekla som.  Dobre som vedela, že jej ten piercing v nose vadí a rovnako aj môj výrazný make up a červené vlasy, ale ani náhodou som s tým nič nemienila spraviť.  ,,Je to môj život a môžem vyzerať tak, ako chcem ja,“ dodala som s trucom.

,,Nemienim sa o tom hádať. Choď sa aspoň očesať a obleč si niečo,  čo zakryje aspoň polovicu tvojho tela,“ pozrela na mňa prísne  a potom sa venovala vykladaniu nákupu.

,,Zas sa pokúšaš rozkazovať mi?,“ oprela som sa o zárubňu a založila si ruky na prsiach.

,,O nič sa nepokúšam, aj tak je to márne. Robíš si čo chceš a ja ti nič nezakazujem a ani ťa nepoučujem, tak aspoň dnes sprav niečo pre mňa a sprav to, čo som ti povedala“.

Prevrátila som očami a šla späť do izby.  Vyzliekla som sa a stála pred skriňou asi 10 minút, kým som rozmýšľala, čo si oblečiem. Nakoniec som sa rozhodla pre legíny a voľné tričko na ramienka. Ak sa to mame nebude páčiť, je to jej problém. Nebudem robiť zo seba niečo, čo nie som, len pre jej ďalšiu návštevu, ktorá skončí sexom  a potom tu ten chudák bude vyzváňať a doprosovať sa jej, aby s ním ešte niekedy niekam šla.  Tak ako vždy.

,,Môže byť? Alebo máte ešte nejaké požiadavky, slečna?“ spýtala som sa vyrývačne, keď som opäť stála medzi dverami do kuchyne.

,,Ten tón si si mohla odpustiť,“ pozrela na mňa prísne a potom po mne zbehla pohľadom  ,,fajn, môže,“ okomentovala môj outfit a vrátila sa späť k vareniu.

Sadla som si za stôl a pozorovala ju. Vyzerala nervózne. Počkať...moja matka je nervózna? To už čo musí byť za chlapa, keď dokázal priviesť moju matku do stavu nervozity ?hm.

,,Čo je to za chlapa?,“ spýtala som sa nakoniec.

Pozrela na mňa a úprimne sa usmiala . Čo ste spravili s tou ženou, ktorá tu ešte včera na všetko kašlala a kričala po mne? A kto je táto nová Juliet Klarková, ktorá sa usmieva , keď sa jej pubertálna dcéra opýta na jej nového chlapa?!

Two Faces (SK)Where stories live. Discover now