V tejto časti trošku striedam pohľady , tak snáď vám to nevadí a vyznáte sa v tom :D
inak, čo ja viem, celkom sa mi táto časť páči :D také asjdasoids, čo všetko bude Horan pre ňu robiť :)
chcem poďakovať všetkým za hviezdičky, komentáre a hľavne za prečítanie..každým dňom je vás viiac a viac a mňa to teší !! Xx
Horanka_xx
5.časť
„@Chris_xx : ahooj, mas cas dnes? Potrebujem vypadnut..“ odoslala som.
„@BadBoyZayn : ahoojj..no jasne som v klube ako vzdy od 7..pridi :Pp“.
„@Chris_xx : supeeeer :))..mohol by si mi doniest travu, prosim?“.
„@BadBoyZayn : ufff, tebe vzdy :D ale zadarmo to nebude :Pp“. Milujem, keď používa týchto smajlíkov „:Pp“. Viem, že sa tvári nadržane a pobavene zároveň. A to je kurevsky sexy.
„@Chris_xx : hah, viem. Neboooj, prachy donesiem :P :D“.
„@BadBoyZayn : trubkaa, na prachy sa vykasli. Chcem pusu :-) :Pp“.
Zasmiala som sa. Vedela som, že peniaze odo mňa nezoberie, ale chcela som, aby napísal, čo presne odo mňa chce.
Pusu, aww...spoľahni sa zlato, dostaneš ich oveľa viac, než si vieš predstaviť, pomyslela som si. A nie len pusu.
„Chris_xx : takuto? :):) :-*“ odpísala som s úsmevom na perách. Už pre mňa neexistovala mama, Bobby, ani ten idiot Niall. A už vôbec nie tie ich vyhrážky. Teraz pre mňa existuje len Zayn.
„@BadBoyZayn : :DD nope kraska, takuuuuto :* :P :P :*..alebo to necham na teba ;D“.
Nahla som sa zasmiala.
Toto „ :* :P :P :*“ znamenalo pusa, jazyk, jazyk, pusa.
Usmievala som sa na ten mobil jak idiot. Takýto tupý úsmev vo mne vyvolá len on.
„@Chris_xx : mas pravdu, nechaj to radsej na mna ;))*,“ odoslala som a odhlásila sa.
Chcela som ešte spať, ale s tým tupým úsmevom sa nedalo nič robiť. Blbo som sa teda usmievala do steny a predstavovala si všelijaké debiliny so Zaynom.
**
Pred 7 som potichu vybehla z izby a po špičkách šla po schodoch. Nechcela som riskovať, že mama to myslela vážne s tým, že ten chuj bude chodiť všade so mnou.
Vyzeralo to, že doma niekto nie je, tak som si vydýchla. Otvorila som dvere a na moju smolu tam akurát stáli všetci traja.
„Aa, tuším, že sme prišli včas. Niall,“ pozrela sa matka na neho, „dávaj na ňu pozor. A do dvanástej doma!.
„Čože? Večierka?! Šak tú som nikdy nemala!“.
„Práve preto“.
„Nenávidím vás všetkých, koľko vás tu je!,“ zvrieskla som a rozutekala sa preč.
„Pekné divadlo,“ povedal, keď ma dobehol, „nenávidím váš všetkých, koľko vás tu je!,“ napodobnil ma a ja som vybuchla.
„Do ritiiiiiiiiii, čo som ti spravila, že ma takto trestáš?!,“ pozrela som sa na nebo s rozpaženými rukami „nezabila som nikoho, teda zatiaľ!,“ pohľad som preniesla na Nialla.
Ten sa len zasmial.
Prevrátila som očami a pokračovala v ceste k baru, kde na mňa čaká Zayn. Aspoň niečo pozitívne!.