27.časť

800 73 7
                                    

áááááá, viem, že veľa z vás sa tešilo na prvý intímny zážitok Christina & Nialla !  :D ::D bola som sviňa a dosť som to naťahovala, lebo som si povedala, že také perverznosti už písať nebudem, ale.... no čo si budeme klamať, proste ma to baví :DDDDDDDDDDDD 3:)

kokos, skoro som si teraz túto časť vymazala, ako som ju išla pridávať :D :D mierny smrteľný šok :D

užite si časť a prosím si komentáriky :* : ) :D

Horanka_xx

27.časť

Sedeli sme vedľa seba ešte dosť dlho na to, aby som si stihol uvedomiť, že takto chcem sedieť do konca života. Fakt neviem, čo to dievča so mnou porobilo..dúfam, že som sa nezamiloval, lebo....ach.

Vylúčené, ja a zamilovať sa? NIDKY viac takú chybu už neurobím..

Otočil som sa hlavou k nej a všimol si, že ma pozoruje. Upierala na mňa doslova nevinný pohľad a ja som sa proste neovládol...začal som ju bozkávať a ona neprotestovala.

Položil som jej jednu ruku do vlasov a druhú na bok a pomaly ju posúval pod seba. Keď som sa týčil nad jej telom a pozeral sa na ňu zhora, vtedy som si uvedomil, aká je krásna. Je nádherná. Dokonalá.

Vôbec nepotrebuje make up. Je krásna taká, aká je.

Znova som sa k nej zohol a vrhol sa na jej pery. Nevedomky, fakt som si neuvedomil, že som to spravil, som jej dal jednu ruku pod koleno a vyšvihol si jej nohu na chrbát. Milujem, keď má baba okolo mňa obmotané nohy..

Strčil som jej ruky pod tričko a vyťahoval ho pomaly hore. Cítil som, ako mi zaplietla prsty do vlasov a ťahala ma za ne. Ach, milujem to.

Zišiel som jej prstami dolu po boku, stehne a zastavil som sa pred gombíkom na krátkych nohaviciach. Rozopol som ho neisto a čakal na jej reakciu.

Keď nič nehovorila, strčil som prsty za lem jej nohavičiek.

„Počkaj,“ zastavila ma. Nie, prosím, nerob to. Viem, že ma chceš, viem to...

Hneď som ruku vytiahol, ale ona ma chytila za zápästie.

„Ja len, či máš kondóm?,“ zahryzla si nervózne do pery.

Usmial som sa.

Čakal som, že ma zastaví , tak ako inokedy..

„No, eh..vo vačku,“ položil som si ruky na zadné vrecká, ale nič som nenašiel..prehľadal som aj predné a tiež nič..

Zahryzol som si do pery a privrel oči. Bože, ja idiot. Vždy nosím so sebou kondóm, ale teraz som na to akosi zabudol..

„Nemáš? Pretože ja som prestala brať antikoncepciu...škoda“.

„Dajú sa robiť aj lepšie veci a na to kondóm nepotrebuješ,“ vyplazil som jej jazyk a potom jej nim zapchal ústa. Vrátil som ruku späť do jej nohavičiek a začal ju dráždiť. Vzdychla mi do pier a zaklonila hlavu, čo bol jasný náznak toho, že sa jej to páči. A mne viac nebolo treba. Najlepší pocit, ak sa pod tebou baba zvíja od rozkoše. Vsunul som do nej 2 prsty a začal pomaly kmitať.

Uvedomujem si, že doteraz neznášala ani dotyk na ruke a teraz mi dovolí, aby som sa jej dotýkal na jej najcitlivejšom mieste. Neviem prečo, ale to, že mi dôveruje sa mi páči..

„Niall, prosím,“ zakňučala mi do ucha a ja som sa uškrnul. Ešte chvíľku som ju chcel potrápiť a užiť si ten skvelý pocit byť v nej, aj keď len prstami..

„Nia-ll,“ zopakovala znova, privrela oči a zaryla mi prsty do vlasov.

Prestal som ju trápiť a pridal na rýchlosti, aj keď veľa už nebolo treba. Po chvíli sa urobila a prehla sa v krížoch. Vytiahol som z nej prsty a zvalil sa vedľa nej. Chytila ma za ruku a nahlas dýchala.

Two Faces (SK)Where stories live. Discover now