Čo hovoríte na videoklip Night Changes? mne z toho už hrabeee :D:D :3 neskočné to je, či už video alebo song sám o sebe..:3
teraz bude pár častí takých fdshfishf :D ale to provokovanie tam bude, to mám rada :3
Horanka_xx
10. časť
„Čo je? Čo chceš? Nevidíš, že sú toto dámske záchody? Alebo si mi o sebe zabudol niečo povedať?,“ otočila som sa mu chrbtom a utierala si slzy.
„Čo na ňom vidíš?,“ podišiel ku mne. Spoznala som to podľa jeho hlasu, ktorý bol dosť blízko.
„Čo je teba do toho?,“ otočila som sa k nemu s kamennou tvárou.
„Nič. Čo si to hrala za divadlo?“.
„O čom hovoríš?“.
„Nie je taký sprostý, ako sa zdá,“ naznačil mojím hlasom.
„A? nezalichotilo ti to?“.
„O čo ti ide?“.
„O čo ide tebe?“.
„Ako to myslíš?“.
Zasmiala som sa.
„To čo si predvádzal ráno. Tá tvoja nezmyselná hra“.
„Aká hra?“.
Opäť som sa zasmiala.
„Fajn, rob ako myslíš. Ale pamätaj, hrám proti tebe a nie som zvyknutá prehrávať,“ zapichla som do neho ľadový pohľad a potom som sa vrátila späť za matkou a za Bobbym.
Môj pohľad opäť zamieril k stolu, kde sedel Zayn. Teraz už nebol sám. Sedel tam s nejakou ženskou, je mi jedno kto to je, najradšej by som jej vyšklbala všetky vlasy.
Áno, žerie ma žiarlivosť, ale ja si proste nemôžem pomôcť. Ten chlap vo mne znovu objavil city a nakoniec mi ich zranil. Už nikdy, naozaj NIKDY sa nechcem zamilovať. Už žiadne city. Žiadne.
V tej chvíli som si prisahala, že odteraz budem ubližovať chlapom ja. Mne už nikto neublíži, pretože moje srdce sa stane kameňom a štítom, ktorý odráža všetky pocity. Budem ľadová a hnusná, presne tak, ako je on.
„Christina , si v pohode?“, vyrušila ma z myšlienok matka.
„Ale áno. Som,“ svoj ľadový pohľad som poslednýkrát zavŕtala do Zayna. Všimol si ma, o to lepšie.
Keď sa ku stolu vrátil Niall, nevenoval mi ani jeden jediný pohľad.
Naštvalo ma to.
Neviem prečo.
V tej chvíli som sa rozhodla, že ho za to potrestám. Odteraz je pre mňa ešte niečo horšie ako vzduch. Samozrejme, bol ním aj doteraz, ale to som sa s ním aspoň hádala. Odteraz žiadne hádky, žiadny Niall. A už vôbec nie Zayn.
Po „úžasnej“ večere sme sa vrátili domov. Stále som bola zamyslená, nevšímala som si nikoho. Moju náladu mi pokazil Zayn, znova..
„Zlato, poď sem nachvíľu,“ zavolala ma matka do jej izby, keď som okolo nej prechádzala.
„Čo je? Čo chceš? Ak mi chceš niečo vyčítať, musíš počkať do zajtra,“ odsekla som.
„Prečo sa zase takto správaš? Už som mala pocit, že si sa zmenila..“.
„Nechcem sa zmeniť“.
„Možno by si mala. Vieš, správaš sa naozaj zle a trpím tým aj ja. Nechcem sa pozerať na svoju dcéru, ako mi tu chodí bez duše. Môže za to ten chlapec, Zayn , však? Urobil ti niečo?“.