31.časť

808 75 4
                                    

taaak a je to tuu ! :D prvý sex Nialla a Christiny!: 33 .D

dúfam, že budete spokojné, pretože som sa snažila písať to inak, ako zvyčajne..povedala som si, že perverznosti už písať nebudem (čo to trepem?!:DDDDD) , ale tak hádam bude všetko OKA!:DD

budem rada za votes & komentáriky vyhradené k ten ich intímnej chvíľke v aute:DD

Horanka_xx

31.časť

Odtiahla som ruku od jeho tváre a strčila si ju do predného vrecka na kraťasoch. Vylovila som z neho dva kondómy a strčila mu ich do tváre. Uškrnul sa.

„Myslela si naozaj na všetko,“ pritiahol sa ku mne a pobozkal ma.

„Niekto musí,“ uškrnula som sa do bozku  a on mi zahryzol do pery.

„Ale teraz vážne,“ odtiahla som sa od neho „chceš, aby som si teraz presadla na sedadlo spolujazdca, ty naštartuješ, odídeme a zabudneme na toto tu?“.

Chvíľu si ma mlčky premeriaval.

„Nejde tu o to, čo chcem ja. Ide o to, čo chceš, alebo nechceš ty“.

„Ak by som nechcela, nikdy by som s tým nezačala“.

„Ale ja ..proste nechcem, aby si sa zase vyplašila“.

„Nevyplaším sa, pretože to chcem. A chcem, aby to bolo s tebou“.

„Chceš ma?,“ spýtal sa prekvapene. Neviem, prečo sa tak čuduje..

„Áno, chcem“. Viac nebolo treba. Prisal na mi na pery  a začal mi rozopínať gombíky na košeli. Dotkol sa ma prstami tesne pod kosticou podprsenky a potom pokračoval po bruchu a bokoch. Jediným dotykom s mojou pokožkou vo mne vyvolal tie zvláštne pocity, ktoré vo mne doteraz vyvolával iba Zayn.. Keď skončil s obchytkávaním, premiestnil ruky na gombík na rifliach. Nechcela som zaostávať, tak som mu tiež ruky premiestnila na gombík a roztrasenými prstami sa ho pokúšala uvoľniť. Pritom sme sa začali vášnivo bozkávať na krku, bože milujem to. Všimla som si jeho jemné strnisko, pichalo ma to do pier a brady, ale nesťažujem sa. Začal mi sťahovať nohavice, tak som sa musela nadvihnúť, aby mi ich mohol vyzliecť a pritom som sa buchla do hlavy. Zanadávala som , ale smiala som sa.  S jeho nohavicami to bolo oveľa ľahšie,  stačilo ich stiahnuť aj s trenkami k členkom. Keď som sa vrátila do predošlej pozície, trochu som sa nadvihla, aby som si hneď na neho nesadla. Objal ma pevne rukami a začal mi rozopínať podprsenku. Trochu ju nadvihol a uvoľnil mi prsia. Vždy milujem ten pocit, keď si ju rozopnem a uvoľním sa po celodennom nosení. No odteraz to budem milovať ešte viac, ak mi ju bude rozopínať on. Pritúlil si ma k sebe ešte bližšie a v momente, ako som sa dotkla jeho hrude svojimi bradavkami, stvrdli.  Ten chlap má na mňa neskutočný vplyv. Vyhľadala som jeho pery a panvou sa k nemu viac pritúlila. Pri tom ´nevinnom´ dotyku, sme obaja vzdychli. Privrela som oči a oprela si čelo o to jeho. Už, už som sa nadvihla a šla na neho dosadnúť, keď ma zastavil.

„Posledný krát sa ťa to opýtam. Naozaj to chceš?“.  V tvári mal veľmi starostlivý výraz.  A presne to ma donútilo chcieť ho ešte viac...vlastne ho potrebujem.

Neodpovedala som, len som prikývla. Tiež prikývol a chytil ma za boky. Roztrhala som zubami kondóm a pomaly mu ho nasadila. Celý čas ma sledoval..bolo to zvláštne vzrušujúce. Zdvihla som sa a pomaly na neho dosadla. Videla som ako privrel oči a ja som urobila to isté. Oprela som si hlavu o jeho plece a chvíľu to predychávala. A on čakal. Len ma pevne držal. Zmietali sa vo mne dva pocity. Prvý bol zlý. Pripomínal mi moju poslednú sexuálnu skúsenosť. A druhý..bol plný očakávania a pripomínania samej sebe, že toto je NIALL a nie ten BARMAN. Nakoniec som sa pozbierala a utvrdila sa v tom, že ak sa to nestane teraz, tu, v tomto aute a s Niallom, tak to už nikdy neprekonám.

Two Faces (SK)Where stories live. Discover now