9.časť

790 66 10
                                    

1,2K :OOOOOOO ĎAKUJEM :3 :D

čo k časti..taká hravá , pohľa mňa ;) ..dobre sa mi píšu takéto veci, sama o sebe zisťujem, že mám veeeľmi bujnú fantáziu :D ale čo, to je len dobre :D :3

Horanka_Xx

9. časť

„Odpovedz mi normálne na otázku,“ prevrátila som očami.

„Sprostá otázka, sprostá odpoveď. Tak asiže sme spolu spali, keď si sa zobudila vedľa mňa“.

Predstava, že som s ním...že som sa s ním len bozkávala, mi obracala žalúdok. Nechcem myslieť na to, že som s ním ...spala.

Po chvíli sa rozosmial.

„Čo sa smeješ do riti? Uvedomuješ si , ty a ja...no to niee...“.

„Upokoj sa. Pýtala si sa na to, či si so mnou spala. Odpovedal som ti , že áno, pretože si sa zobudila vedľa mňa. Ale neopýtala si sa,  či sme mali sex“. Znova som prevrátila očami. Už ma táto jeho nezmyselná hra prestávala baviť. Nutne potrebujem vedieť, či sme spolu spali, alebo teda, ako to on nazval , „mali spolu sex“.

„Tak  teda takto. Jebali sme spolu?,“ spýtala som sa na rovinu.

„Keďže si to nepamätáš ani ty, ani ja, evidentne nie. Ale ak jediné, po čom túžiš je, aby som ťa pretiahol, stačí povedať,“ natiahol sa ku mne, ale ja som sa prudko postavila.

„Si trafený,“ odišla som z jeho izby a nezabudla som tresnúť dverami.

Namierila som si to rovno do kúpeľne a pod prúdom horúcej vody sa snažila spomenúť si, no nedarilo sa mi to. Keby sa medzi nami stalo niečo viac, určite by som si to pamätala...aspoň matne, ale pamätala...

Na sto percent som si však bola istá, že sme sa bozkávali, lebo som mala trochu opuchnuté pery a bolel ma jazyk. Preboha.

Vážne som sa s ním bozkávala.

Zavrela som oči a predstavila si to. Na moje absolútne veľké, nezmyselné a hlavne nemožné prekvapenie, sa mi to predsa len páčilo.

Bolo to také..cool. Vzrušujúce.

Už len od toho bozku viem, že ten chlap dokáže v posteli neskutočné veci.

Preboha, úplne sprostá som. Na čo to myslím? Aj keby chcem, nikdy by som s ním nemohla nič mať. Už len z toho dôvodu, že jeho foter chodí s mojou matkou.

A ..je tu ešte ďalších tisíc dôvodov. Napríklad, že ten chalan je totálne odporný , odfarbený, namyslený idiot a ja milujem Zayna. Tak.

Vybehla som zo sprchy a vrazila do Nialla. Uterák sa mi uvoľnil, ale našťastie som si ho stihla zachytiť a on nevidel nič, čo by nemal.

Namiesto toho, som ja videla veľa.

Nevšimla som si totiž, že má v ruke pohár s vodou a vyliala som ho na neho. Mokré tričko sa mu okamžite nalepilo na hruď a tak ukázalo, celkom pekne vypracované prsia. Uhm.  Zízala som mu na hruď, až kým neprehovoril.

„Super. Už si si ma obzrela, tak teraz by som chcel niečo vidieť aj ja,“ rozosmial sa a zatlačil ma ku stene. Uvedomila som si to až vtedy, keď som hlavou vrazila do studenej, chladnej steny. Privrela som oči, no nebolo to kvôli stene, ale kvôli Niallovej ruke, ktorú mi položil na vnútornú stranu stehna.

Kurevsky sa mi ten pocit páčil. Nedokázala som sa odtiahnuť.

„Fajn. Možno by som mohol skúsiť aj niečo iné, ako len obzeranie,“ zašepkal mi do ucha a prešiel mi po ňom jazykom.  Zachvela som sa, ale snažila som sa zostať navonok kludná. Absolútne nechcem, aby si ten idiot niečo o sebe myslel.

Two Faces (SK)Where stories live. Discover now