pozeráte niekto 21 Jump Street? :D najlepšia komédia, akú som kedy videla :D :D :D a ten Channing <3 má tu niekto pre neho slabosť? :D
inak, ten pocit, keď niekoho dlho chcete, potom ho "dostanete", ale už vás tak nebaví, začnete sa mu vyhýbať, jemu dôjde trpezlivosť a vy všetko pochopíte! prečo si ľudia robia všetko také komplikované?!
Horanka_xx
22.časť
Keď som už nemohla vydržať Niallove pohľady, vzdialila som sa od ohňa trochu ďalej. Sadla som si na lavičku a pozorovala ich z diaľky. Našťastie si ma nikto okrem Nialla nevšimol, pretože Riley rozpútala tancovačku, na ktorú sa ochotne pridala Kate a pár chalanov. Čudujem sa, že tí sopliaci súhlasili s tancom okolo ohňa, pretože to bolo viac jak trápne..
Prevrátila som očami, aj keď ma nemohol nikto vidieť a položila si hlavu do dlaní.
„Celkom v pohode večer, nie?,“ prerušil ma opäť jeho hlas. Zdvihla som k nemu hlavu a pozrela mu do očí. Neviem sakra prečo, ale fascinujú ma. Doslova.
„Aj hej,“ odsekla som po chvíli. Prisadol si ku mne s rukami vo vreckách a zaklonil hlavu.
„Krásne hviezdy,“ pošepkal a donútil ma odtrhnúť zrak od neho a pozrieť sa hore. Zrazu som pocítila akúsi neviditeľnú bolesť...tie slová..Zayn to povedal v mojej izbe. Bože, kedy na neho už zabudnem?!
„Povedal som niečo zlé?,“ spýtal sa Niall.
„Nie. Len..len som si na niečo spomenula. To je jedno. Sú krásne. Zvláštne by som povedala. Už od mala ma fascinovali hviezdy,“ zahovorila som rýchlo.
„To sme dvaja. Rád by som si každú prezrel zblízka,“ usmial sa a ja tiež. Zdá sa, že máme predsa len niečo spoločné..
„Keď odtiaľto vypadneme, zoberiem ťa do jednej hvezdárne. Je to tam úplne po piči, cítiš, ako by si sa tých hviezd dotýkala, ako by si bola ich súčasťou. Teda, ak ma nebudeš srať a ja si to nerozmyslím,“ zasmial sa. Vedela som, že to myslí zo srandy..tá sranda ma hriala pri srdci.
„Samozrejme, že ťa budem srať, ale ty ma tam zoberieš aj tak. Oznám mi to však dopredu, aby som si stihla niečo vypiť, lebo kto by ťa trpel niekoľko hodín triezvy?,“ tiež som sa zasmiala.
„Dohodnuté,“ potriasli sme si rukou a rozosmiali sa.
Dopekla, čo sa to tu deje? Začínam si myslieť, že mi je s ním dobre..
„Chceš sa vrátiť domov?,“ zmenil tón hlasu na nerozoznateľnú farbu.
„Ešte pred chvíľou som chcela,“ priznala som „ale teraz..neviem. Na jednej strane som strašne naštvaná na matku, ale na druhej som jej vďačná. Bolo toho už na mňa dosť a..,“ odmlčala som sa, pretože sa mi začali tlačiť slzy do očí „jednoducho som odtiaľ potrebovala vypadnúť,“ dodala som po chvíli.
Zaujato si ma premeral pohľadom.
„Nevyzeráš ako Christina, ktorú poznám“.
„Možno si nespoznal tú pravú, ehh,“ slabo som sa zasmiala. Bože, čo som to trepla za kravinu.
„Tak mi bude cťou spoznať tú pravú,“ zapichol do mňa svoj pohľad. Bože, bože, o čom to tu točíme? Mala by som sa spakovať a ísť do izby.
„Je neskoro,“ zmenila som tému.
„Je niečo po deviatej,“ reagoval okamžite. Do pekla, Horan!
„Neskoro, hovorím,“ zasmiala som sa.
„Prečo mám pocit, že chceš odísť?,“ spýtal sa na rovinu.