17.časť

801 74 8
                                    

aaa, ten pocit, keď neviete, čo chcete..čo cítite..máte chaos, ajajaj..:D

toto práve zažíva Christina, ale ja tiež:O..nenávidím tieto stavy, že nie som sama?!:DD

konečne sa tu opäť niečo udialo, ale v blízkej budúcnosti ešte nečakajte veľké zmeny:DD

Horanka_xx

17. časť

„Neušla si mi,“ poznamenal  pobavene, keď sa vrátil do mojej izby aj so svojim notebookom.

„Myslím, že by mi nepomohlo ani to,“ zasmiala som sa na vlastnom..vtipe?!

Niall pokrútil pobavene hlavou , položil ntb na posteľ a zastrel žalúzie v izbe. Potom si ľahol ku mne a začal niečo hľadať v notebooku.

Sledovala som jeho profil, vyzeral strašne sústredene, takže si ma ani nemohol všimnúť .

„Sleduješ ma?,“ odtrhol pohľad od obrazovky a zapichol ho do mňa.

„To vôbec,“ zasmiala som sa nervózne „len pozerám, čo tak sústredene hľadáš“.

„Jeden film. Kurva, odprisahal by som, že som ho pred týždňom sťahoval, ale ten hajzlík zmizol,“ pokrútil hlavou.

„Iste,“ rozosmiala som sa.

„Ty sa mi smeješ?“.

„Áno“.

Stretli sa nám pohľady a Niall vyzeral fakt strašidelne. Oči sa mu zúžili, pery zomkol do prísnej čiary a svoj pohľad , ktorý hovoril „ešte raz a zabijem ťa“, venoval len mne.

Sakra. Čo to má znamenať?

Prestala som sa smiať a pritiahla som si perinu vyššie ku krku. Asi aby ma ochránila, alebo čo.

Po chvíli sa ten zmrd rozosmial a ja som ho tresla po hlave.

„Keby si sa videlaaaaaaaaaaaa,“ smial sa, až sa skoro skydal z postele.

„Hahahaha, neuveriteľne vtipné,“ prevrátila som očami, ale mykalo mi kútikmi úst.

„Nemáš z toho  v gatiach?,“ rýpal ďalej.

„Ty vole, asi hej. Potrebujem prebaliť normálne,“ znova som prevrátila očami.

„Ja to urobím, chceš??“, chytil sa paplónu a chcel mi ho stiahnuť dolu.

Nehovorím, že by sa mi tá predstava nepáčila, ale šak...kurva, čo to hovorím?!

„Prestaň, Horan. Buď pusť ten film, alebo padaj,“ trochu som sa začervenala a kopla ho.

Pokrútil hlavou a smial sa.

„Dobre, fajn. Vzhľadom k tomu, že sa mi absolútne nechce ísť do svojej izby, priznávam, že nateraz si vyhrala,“ zdvihol ruky a usmial sa.

Ukázala som zdvihnutý palec a vyplazila mu jazyk.

„Povedal som nateraz, nie na furt,“ vyplazil mi jazyk aj on a znovu vrátil svoj pohľad k počítaču. Rehotala som sa jak malá a stískala perinu medzi prstami. Úprimne, radšej by som tam stískala jeho vlasy, ale tak...ehhh.

„Pustíme si najprv Projekt X, čo povieš? Viem to aj odzadu, ale aby som ti urobil trošku nervy, že niekde vonku sa koná podobná  party a ty sedíš doma na riti s mojou spoločnosťou, musím to proste pustiť,“ zaškeril sa „posuň sa. Si rozvalená na celej posteli!,“ znova sa zarehotal.

Prevrátila som očami, ale posunula som sa.

Natlačil sa mi pod paplón, bol fakt blízko a ja som nemala iné východisko, než oprieť si hlavu o jeho rameno.

Two Faces (SK)Where stories live. Discover now