"Σε θέλω..."

1.6K 159 239
                                    

"Εε! Μικρέ... Τι έγινε? Όλα καλά?" Με ρωτάει ο Κρίστιαν και τον κοιτάζω.

"Ναι... Απλά η μικρή... Η Μάιρα... Θέλει να βγεί με ένα... Με ένα αγόρι που δεν ξέρω και... Ναι... Πρέπει να την πάρω ένα τηλέφωνο. Μια στιγμή έρχομαι." Του λέω ψέματα και τον ακούω να γελάει λιγάκι.

"Εσύ είσαι χειρότερος και από εμένα με την Άλισον." Σχολιάζει.

"Αδελφέ... Δεν είμαι εγώ αυτός που έχει έναν φάκελο με όλα τα στοιχεία των φίλων της." Λέω ειρωνικά.

"Εεε! Βγαίνει σχεδόν κάθε βράδυ και η Χέιλι την αφήνει να βγαίνει με αγόρια! Με αγόρια! Και την τελευταία φορά που η Χέιλι βγήκε μόνη της όπως η Άλισον... Γεννήθηκε η Άλισον! Εγώ παππούς δεν γίνομαι από τώρα! Και η Άλισον δεν θα πάει με κανέναν πριν τα 38!" Τον ακούω να φωνάζει καθώς βγαίνω έξω και γελάω.

Αχ αδελφέ...

Που να ήξερες και εσύ...

Μόλις βγαίνω έξω παίρνω τηλέφωνο τον αρχηγό των άλλων και εκνευρισμένος περιμένω να το σηκώσει όμως δεν απαντάει ο ηλίθιος.

Παίρνω ξανά τέσερις φορές μέχρι που αποφασίζει να απαντήσει.

"Οοο! Τάιλερ! Τι κάνεις φίλε?'' Με ρωτάει και εκνευριζομαι.

"Μείνε μακριά της! Μη τολμήσεις και την πλησιάσεις!" Του φωνάζω έξαλλος.

"Μου κατέστρεψες ολόκληρο το εμπόριο!'' Μου φωανζει και εκείνος.

"Το εμπόριο σου ήταν κοπέλες! Έχουν και αυτές ζωή ψυχή και οικογένειες!" Του φωνάζω.

"Δεν με νοιάζει! Ήθελες να το παίξεις ήρωας... Για 6 χρόνια έψαχνα να βρω την αχίλλειο φτέρνα σου... Και από ότι κατάλαβα αγαπάς πολύ την μικρή σου ανηψιά την Άλισον... Και με ένα ιδιαίτερο τρόπο..." Μου λέει κάπως πονηρά.

"Τι θες για να την αφήσεις ήσυχη?'' Τον ρωτάω.

"Την Μάιρα." Μου λέει και θυμώνω και άλλο.

"Δεν υπάρχει περίπτωση." Του ξεκαθαριζω.

"Πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα στην γλυκιά κόρη σου... Και την όμορφη κόρη του αδελφού σου... Εκτός... Αν... Βρεθεί ένας συμβιβασμός." Μου λέει κάπως πονηρά.

"Ωραία τι θες?'' Τον ρωτάω εκνευρισμένος.

"Τρία εκατομμύρια.'' Μου λέει και αφήνω μια ανάσα θυμωμένος.

"Θα τα έχεις." Του λέω χωρίς καν να το σκεφτώ.

"Ωραία... Τα θέλω ως αύριο στις 10 το βράδυ. Αλλιώς φωτογραφίες δικές σου και της Άλισον θα φτάσουν στα χέρια του αδελφού σου. Και μετά μια από τις όμορφες ξανθουλες σου θα έχει μια τρύπα στο κεφάλι της..." Μου λέει και το κλείνει.

The liar Where stories live. Discover now