Τάιλερ ή Λούι

1.4K 158 155
                                    

Alison POV

Με φιλάει με πάθος και αναστεναζω.

Με βιαστικές κινήσεις πάει να σηκώσει την μπλούζα μου όμως τον σταματάω.

"Λούι... Λούι σε παρακαλώ σταμάτα." Του λέω χωρίζοντας τα χείλη μας και με κοιτάζει κάπως ένοχα.

"Συγνώμη... Ε... Εεε έκανα κάτι που δεν έπρεπε?" Με ρωτάει και απομακρύνομαι λιγάκι από κοντά του.

"Όχι... Να... Απλά εγώ δεν είμαι έτοιμη." Του λέω ενώ νιώθω λίγο άσχημα.

"Είσαι παρθένα?" Με ρωτάει και κοιτάζω έξω από το παράθυρο.

"Όχι... Δεν είμαι. Απλά... Η πρώτη μου φορά ήταν πέρσι και... Το μετάνιωσα. Ήμουν υπερβολικά μεθυσμένη και αυτός ήταν ένας άγνωστος... Ωραίος άγνωστος... Αλλά άγνωστος. Και πολύ μεγαλύτερος. Το μετάνιωσα... Και δεν θέλω η επόμενη φορά που θα το κάνω να είναι... Έτσι... Σε ένα αυτοκίνητο... Και δεν σε ξέρω πολύ καιρό. Οπότε... Συγνώμη." Του λέω με φωνή που σπάει στο τέλος και σηκώνει το κεφάλι μου έτσι ώστε να κοιτάζομαστε στα μάτια.

Μου χαμογελάει.

"Δεν πειράζει νεράιδα μου. Είσαι κοριτσάκι ακόμα. Και δεν χρειάζεται να νιώθεις άσχημα για αυτό που έκανες. Πέρασες καλά? Αυτό έχει σημασία. Να μην μετανιώνεις ποτέ για τις επιλογές σου. Και ας είναι λάθος... Παίρνεις μαθήματα. Ας πούμε καταλάβες ότι δεν πρέπει να πίνουμε και μετά να το κάνουμε με μεγαλύτερους άντρες που δεν γνωρίζουμε." Μου λέει και γελάω λιγάκι.

"Περίμενα... Πως θα θυμωνες..." Του λέω και με κοιτάζει με απορία.

"Γιατί αυτό?" Με ρωτάει.

"Γιατί... Συνήθως... Οι άντρες όταν μαθαίνουν πως μια κοπέλα στην ηλικία μου έχει κάνει... Ξέρεις σεξ... Την θεωρούν του δρόμου. Και δεν είμαι... Ξέρω πως είμαι επιπόλαιη. Ανώριμη. Αλλά... Δεν πουλάω το σώμα μου. Απλά θέλω να περνάω καλά..." Παραδέχομαι και χαϊδεύει το μάγουλο μου.

"Και εμένα αυτό μου αρέσει να κάνω... Αλλά άμα βρεθεί μια όμορφη μικρή νεράιδα στο δρόμο μου... Που θα με κάνει να την ερωτευτω... Θα σταματήσω αυτή την άστατη ας πούμε ζωή." Μου λέει με ένα πονηρό χαμόγελο.

"Και εγώ... Αν βρώ... Έναν όμορφο... Πρίγκιπα... Λέω να σταματήσω και εγώ." Του λέω με το ίδιο ύφος.

"Και για πες? Τον βρήκες?" Με ρωτάει και τον φιλάω.

"Εσύ τι λες?" Τον ρωτάω και με φιλάει ξανά.

"Σε αγαπάω." Του λέω και με κοιτάζει με αυτά τα πανέμορφα γαλάζια μάτια του.

"Και εγώ μικρή μου. Και να προσεχείς εντάξει?" Με ρωτάει και γνέφω θετικά.

The liar Where stories live. Discover now