Οικοτροφείο

1K 138 242
                                    

Allison POV
Μερικές μέρες αργότερα...

Δεν περίμενα ποτέ να αρχίσω να γράφω ημερολόγιο...

Πάντα ζούσα μια άστατη ζωή... Είχα πολλούς γνωστούς... Αλλά λίγους φίλους... Και έναν άνθρωπο στην καρδιά μου...

Πάντα είχα κάποιον να του εκφράσω τι νιώθω...

Να του εκμυστηρεύετω τα μυστικά μου...

Να πω όσα με προβληματίζουν...

Όμως τώρα...

Δεν έχω κανέναν...

Εδώ και τρεις μέρες ζω σε αυτό το απαίσιο οικοτροφείο...

Δεν ξέρω γιατί με έστειλαν οι γονείς μου εδώ αλλά ξέρω πως μου αξίζει μετά από αυτό που έκανα στον πατέρα μου...

Το οικοτροφείο είναι απαίσιο. Μας βάζουν να φοράμε λευκό πουκάμισο κλειστό μέχρι το λεμό και μια καφέ απαίσια φούστα κάτω από το γόνατο. Δεν είναι κανένα θρησκευτικό σχολείο ή τίποτα τέτοιο.

Απλά είναι υπερβολικά αυστηρό.

Και για αυτό τον λόγο προσπαθώ και να κρύψω την κοιλιά της εγκυμοσύνης μου διότι φοβάμαι ότι θα μου κάνουν κακό... Ή μάλλον ότι θα κάνουν κακό στο μωρό μου...

Είδη όλοι με κοιτάζουν περίεργα λόγω του γεγονότος ότι ήμουν μοντέλο και ότι έκανα αυτή την άστατη ζωή...

Πουτ@ν@ με φωνάζουν τσουλ@κι με κατεβάζουν.

Και δεν μπορώ να πω τίποτα σε κανένα. Δεν επιτρέπεται να πάρουμε κάποιο τηλέφωνο ή να μπούμε στα social media έτσι ώστε να μιλήσω στην οικογένεια μου.

Αλλά μόνο μια φορά την εβδομάδα μας επιτρέπεται να τηλεφωνήσουμε στους γονείς μας και σήμερα είναι η αυτή η μέρα.

Δεν ξερω τι συμβαίνει με την υγεία του πατέρα μου...

Όταν έφυγα δεν είχε ακόμα συνέλθει και ανήσυχω...

Θέλω να μάθω αν είναι καλά...

Θέλω να μάθω πως είναι ο μπαμπάς μου...

"Άλισον είναι η σειρά σου!" Φωνάζει η υπεύθυνη η κύρια Χένρισον και σηκώνομαι ενώ εκείνη με κοιτάζει με περίεργα.

The liar Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora