Υπέροχο λάθος

1.3K 153 348
                                    

Tyler POV

Πάμε αμέσως στο νοσοκομείο και ευτυχώς η γλυκιά μου Άλισον έχει ακόμα τις αισθήσεις της και δεν αιμορραγεί.

Αυτό σημαίνει πως το μωράκι μας μάλλον δεν έχει πάθει κανένα κακό.

Την έχουν βάλει σε ένα φορείο και οι νοσοκόμοι την πάνε μέσα στο γυναικολογικο.

"Γαμώτο... Τι έπαθε?" Ρωτάει ο Κρίστιαν λυπημένος.

"Αγάπη μου μη στεναχωριέσαι... Ξέρεις τι είπε ο γιατρός..." Αρχίζει να λέει η Χέιλι και τους κοιτάζω.

"Τι? Ποιος γιατρός?'' Ρωτάω αμέσως αγχομενος.

"Τίποτα... Δεν ξέρει τι λέει." Απαντάει αμέσως ο Κρίστιαν.

"Χέιλι τι έλεγες?" Την ρωτάω.

"Ο αδελφός σου ο πανέξυπνος... Έχει καρδιακή ανεπάρκεια... Και θέμα με τις βαλβίδες... Θα πρέπει να χειρουργηθεί. Και να προσέχει αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι πρόθυμος να το κάνει." Μου λέει και κοιτάζω αμέσως τον Κρίστιαν.

"Ρε Χέιλι! Σου είχα πει να μην πεις τίποτα σε κανένα!" Την μαλώνει.

"Και εγώ σου είπα ότι ο αδελφός σου και η Άλισον πρέπει να μάθουν την αλήθεια!'' Του απαντάει.

"Καλά αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας... Τι έπαθε η Άλισον? Μου λέτε?" Φωνάζει φοβισμένος.

"Είναι καλά... Είμαι σίγουρος..." Λέω κοιτάζοντας το πάτωμα.

"Τάιλερ... Πάμε να μιλήσουμε λίγο έξω. Εσύ Κρίστιαν κάτσε εδώ... Και πρόσεχε την κόρη μας..." Λέει η Χέιλι.

"Γιατί? Που πάτε?'' Ρωτάει.

"Πουθενά! Έξω λίγο επειδή θέλω να πάρω αέρα... Και παίρνω τον Τάιλερ μαζί μου γιατί την τελευταία φορά που άφησα και τους δύο να την προσέχετε μαστουρωσε μέθυσε οδήγησε αμάξι παραλίγο να απαχθεί ξανά... Και έπαθε αλλεργία." Λέει αρπάζοντας το χέρι μου και με τραβάει έξω.

"Εεε! Ο Τάιλερ έφταιγε για όλα! Εγώ είμαι υπεύθυνος... Καλά έχεις δίκιο!'' Λέει ο Κρίστιαν και γελάω λίγο όμως το δολοφονικό βλέμμα της Χέιλι με κάνει να βγάλω αμέσως τον σκάσμο.

"Καλά... Πόσο ηλίθιος παίζει να είσαι?" Μου φωνάζει όταν βγαίνουμε έξω στο προαύλιο.

"Γιατί τι έκανα?'' Την ρωτάω σαν παιδάκι.

"Μα καλά... Παρατησες την Άλισον ενώ ήταν στο νοσοκομείο και πριν είχε απαχθεί και βασανιστεί εξαιτίας της βλακείας που κουβαλατε οικογενειακός! Την κοροιδεψες και της είπες ψέματα! Την άφησες έγκυος! Και τώρα που πήγαινε να συνέλθει μετά από τόσες μέρες ήρθες και της συστήθηκες σαν θείος Τάιλερ?'' Μου φωνάζει.

The liar Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang