Καρδιά μου καημένη...

1.1K 140 202
                                    

1.5 μήνες αργότερα

"Έλα αγάπη μου..." Λέω στον Τάιλερ καθώς μπαίνει μέσα μου.

"Σε θέλω μωρό μου..." Μου λέει ενώ χαϊδεύει το σώμα μου και ταυτόχρονα μπαίνει μέσα μου.

"Πιο γρήγορα μωρό μου... Σε παρακαλώ πιο γρήγορα..." Του λέω όμως δεν με ακούει.

"Πιο γρήγορα..." Του λέω όμως τότε τελειώνει μέσα μου και βγαίνει.

"Γιατί τελειώσες?" Τον ρωτάω με παράπονο.

"Είσαι έγκυος Άλισον... Στον τέταρτο μήνα... Πρέπει να προσέχουμε." Μου λέει καθώς ξαπλώνει γυμνός δίπλα μου.

"Ο γυναικολόγος δεν είπε ότι θα πρέπει να προσέχω ή τίποτα τέτοιο." Λέω καθώς ξαπλωνω και εγώ.

"Είπε ότι δεν χρειάζεται να κόψεις τελείως το σεξ από τώρα. Είπε ότι πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί." Μου λέει σοβαρά.

"Εντάξει κοψαμε τα όργια..." Του λέω και γελάει.

"Και με το ζόρι... Γενικά από τότε που τα ξανά βρήκαμε... Θες συνέχεια να το κάνουμε... " Σχολιάζει.

"Δεν ξέρω... Μάλλον οι ορμόνες φταίνε." Του λέω και με αγκαλιάζει.

"Έχεις τις ορμόνες της εφηβείας και της εφηβείας... Δικαιολόγησε." Μου λέει και γελάω.

"Σε αγαπάω..." Του λέω και με φιλάει.

"Και εγώ μωρό μου..." Μου λέει και με φιλάει ξανά.

"Πάμε άλλη μια φορά?" Τον ρωτάω χαμογελαστή και γελάει ξανά.

"Άλισον... Ηρέμησε... Σχεψου τον γιό μας." Μου λέει χαιδευοντας την κοιλιά μου.

"Εντάξει το πολύ πολύ να γίνει σεξομανής σαν τον πατέρα το παιδί." Του λέω και γελάει.

"Άλλη είναι αυτή που θέλει να το κάνουμε όλη την ώρα." Με κοροϊδεύει.

"Σε αυτό φταίει το παιδί που άφησες μέσα στην κοιλιά μου επειδή εσύ δεν αξιώθηκες να βάλεις ένα προφυλακτικό." Τον ειρωνευομαι και τότε χτυπάει το κινητό του.

"Ωχ... Ο πατέρας σου είναι." Μου λέει.

"Ευτυχώς που δεν σε έχει πάρει σε βίντεο κλίση." Τον κοροιδευω.

"Ναι... Κάνε άκρη μικρή και να μην μιλήσεις καθόλου γιατί θα τον στείλουμε τον αδελφό μου." Μου λέει και γελάω.

"Έλα αδελφέ... Καλά εσύ... Τίποτα... Απλά κάθομαι και διαβάζω ένα βιβλίο... Βιολογίας." Λέει και πειράζει τα... Προσωπικά μου μέρη και βγάζω μια μικρή τσιριδα.

The liar Where stories live. Discover now