!Κορίτσια έχει ανέβει και άλλο κεφάλαιο σε περίπτωση που δεν το είδατε γιατί θα μπερδευτειτε!
Tayler POV
Την έχω πατήσει σωστά?
Η Χέιλι με κοιτάζει δολοφονικά έτοιμη να με σφάξει.
Δηλαδή αν δεν ήταν τώρα μπροστά η Άλισον είναι σίγουρος πως θα το είχε κάνει.
"Άλισον αγάπη μου... Πρέπει να πας να ξαπλώσεις τώρα. Πρέπει να έχεις κουραστεί πολύ." Της λέει και η Άλισον την αγκαλιάζει.
"Εντάξει μαμά... Σε αγαπάω." Της λέει και αφού η Χέιλι δώσει ένα φιλί στο μέτωπο της η Άλισον μου πηγαίνει στο δωμάτιο της και η Χέιλι κλείνει την πόρτα.
Ωχ...
"Τώρα η δύο μας. Τάιλερ. Ή μήπως Λούις? Τι προτιμας?'' Με ρωτάει προφανώς ειρωνικά.
"Ότι θες εσύ." Της απαντάω με ένα αθώο βλέμμα και με χαστούκιζει.
Άουτσ...
Έχει και βαρύ χέρι...
"Είσαι ηλίθιο παιδάκι μου? Έχεις τρελαθεί? Τι είναι αυτά που κάνεις?'' Μου φωνάζει έξαλλη ενώ με κοπάναει.
"Άουτσ Χέιλι... Να σου εξηγήσω..." Προσπαθώ να πω ενώ συνεχίζει να με κόπαναει.
"Τι να μου εξηγήσεις? Με δουλεύεις? Άφησες έγκυο την κόρη μου! Την κόρη του αδελφού σου!'' Λέει θυμωμένη.
"Ψυχραιμία... Χέιλι δεν είναι τόσο απαίσιο όσο ακούγεται." Της λέω και με κοιτάζει ειρωνικά.
"Έχε χάρη που η Άλισον δεν είναι καλά είναι έγκυος και δεν κάνει να ταραχτεί." Μου λέει.
"Άκου... Πρέπει να σου εξηγήσω... Αλλά όχι τώρα και εδώ... Πάμε κάπου έξω να μιλήσουμε?'' Την ρωτάω και γνέφει θετικά.
Βγαίνουμε έξω και η Μάιρα με τους φίλους της μας κοιτάζουν.
"Όλα καλά?" Ρωτάει ο Κρις.
"Ναι μια χαρά. Απλά πρέπει να μιλήσουμε για κάποια θέματα. Προσέχετε την Άλισον.'' Λέει η Χέιλι και φεύγουμε.
"Ωραία... Τώρα που είμαστε εδώ οι δύο μας..." Αρχίζει να λέει και με χτυπάει ξανά.
"Άουτσ! Άουτσ! Χέιλι σταμάτα να σου εξηγήσω!" Φωνάζω και αφού με χτυπήσει για ακόμα μια φορά απομακρύνεται από κοντά μου και με κοιτάζει θυμωμένη αλλά πιο ψύχραιμη.
"Ξέρεις τι? Εξήγησε μου. Έχω μεγάλη απορία... Να μάθω έναν καλό λόγο για τον οποίο είσαι με την ανήλικη κόρη του αδελφού σου που προφανώς δεν ξέρει ποιος είσαι και περιμένει και το παιδί σου!'' Μου φωνάζει.
ESTÁS LEYENDO
The liar
Humor"Ένα ψέμα είναι ψέμα μόνο όταν οι άλλοι ξέρουν την αλήθεια." Μου λέει χαλαρά και εκνευριζομαι. "Και ένας φόνος είναι φόνος μόνο αν βρουν το πτώμα!'' Του φωνάζω θυμωμένη και αρχίζω να τον χτυπάω στο κεφάλι.