Jungkook:
Za godzinę masz być gotowy do wyjściaTaehyung:
Co?
Gdzie?Jungkook:
Jako, że mamy wolne
Zabieram cię na randkę
Pójdziemy coś zjeść czy coś...Taehyung:
A jeśli nie zdążę w godzinę?Jungkook:
To wyciągnę cię z domu siłą
W takim stanie jakim będziesz
Więc lepiej się pospiesz :*•••
Jungkook równo godzinę po wysłaniu pierwszej wiadomości zapukal do drzwi babci Taehyunga. Po chwili otworzyła mu mama blond włosego chłopaka.
- Dzień dobry. - przywitał się brunet.
- Dzień dobry. Wejdź, proszę. Taehyung jest w swoim pokoju. - odpowiedziała mu kobieta. Jeon poszedł do pokoju swojego chłopaka i wszedł bez pukania. Zobaczył tam Taehyunga bez koszulki.
- Puka się, a nie. - oburzył się młodszy.
- Pamiętasz, pisałem, że wyciągnę cię siłą, nie ważne w jakim stanie będziesz. - stwierdził z uśmiechem na twarzy i podszedł do blondyna, a następnie wziął go na ręce.
- Co ty robisz?
- No wychodzimy.
- Nie mam na sobie koszulki.
- Trudno.
- Będzie mi zimno.
- Ogrzeje cię moją miłością.
- Zaraz rzygne. - powiedział i udał odruch wymiotny. Brunet zawrócił i usiadł na łóżku, nadal trzymając Kima na rękach. - Daj mi się ubrać i możemy iść. - dodał jeszcze i wstał. Ubrał na siebie jedna z bluz Jungkooka, jakie miał w swojej szafie i schował telefon do tylniej kieszeni spodni.
- Idziemy? - zapytał. Blondyn przytaknął. Razem wyszli z pokoju młodszego i poszli się ubrać.
- Ja wychodzę, mamo. - powiedział chłopak.
- Bawcie sie dobrze. - po tych słowach para wyszła z domu.
- Gdzie tak właściwie Idziemy? - zapytał młodszy.
- Do kina? - zaproponował. - Tak naprawdę nie przemyślałem tego. Po prostu chciałem się dzisiaj z tobą spotkać i spędzić z tobą czas.
- To możemy iść do kina. Ale ja wybieram film.
- Dobrze.
•••
Ostatecznie para razem wybrała film. Padło na jakąś komedie romantyczną. Myśleli, że to będzie dno, ale okazało się inaczej. Całkiem fajnie im się oglądało. Najważniejsze, że razem.
Mniej więcej w połowie filmu telefon Jungkooka zawibrował. Chłopak zdziwił się, że nie wyłączył wjbracji, więc postanowił zrobić to teraz. Gdy odblokował urządzenie zobaczył wiadomość od mamy. Było w niej napisane, Że jego brat miał wypadek.
- Muszę iść. Przepraszam. - powiedział szeptem do swojego chłopaka i szybko wyszedł z sali. Wybiegł z kina i zaczął jak najszybciej biec do miejsca, do którego jego mama kazała mu przyjść. Strasznie się bał.
CZYTASZ
School Story | [taekook]
FanfictionPewnego dnia do klasy Jungkooka dochodzi nowy uczeń. Jeon z początku nie przepada za nim, jednak po bliższym poznaniu go, dowiaduje się, że ma on problemy ze swoim chłopakiem i postanawia mu pomóc. czyli Taehyung dołącza do nowej szkoły pod wpływem...