část čtrnáctá

254 38 4
                                    

~Nathaniel P.O.V

Marc okamžitě zrudl a já se uculil. Nejspíš si to ani neuvědomuje, ale občas jeho reakce jsou hrozně roztomilé. Zajímalo by mě proč. Jednou je úplně v pohodě a za chvilku začne koktat a rudnout. (Dejme tomu, že Nath je úplně stejnej dementík jako Adrien.)
Byl jsem rád, že se mu můj nápdal líbil a nemůžu se dočkat, až na něm začneme dělat. Marc má úžasné spisovatelské schopnosti a pokud se něco rozhodne někdy vydat, tak myslím, že ho to vynese dost vysoko.
„Marcu?" „Hm?" zvedl hlavu. „Umíš kreslit?" „J-já? N-ne, to ty jsi tady n-na kreslení." Můj úsměv se rozšířil. „Nakresli něco." podal jsem mu tužku a blok na prázdné straně.
Vyplašeně se na mě podíval. „A-ale já vážně n-neumím kreslit." „To nevadí." Nejistě se na mě podíval a tužku s blokem si vzal. „A-a co?" „Co chceš. Můžu hádat." přisedl jsem si blíž k němu, až jsme se dotýkali rameny, abych mu viděl do papíru.
Ruka se mu rozklepala, ale jakmile položil hrot tužky na papír, klepat se přestala a udělal první tah. Na tužku netlačil, což bylo první dobré znamení, že nebude tak beznadějný kreslíř.
Na papíře se začala objevovat písmena. Písmena? Ano, nahoře M potom v řadě E, o a psací e a pod tím dvě w. Zmateně jsem se na něj podíval. Znova se začervenal. „T-to je písmenkové prasátko." zamumlal a udělal do toho ovál. Opravdu do vypadalo jako prasátko.
Rozesmál jsem se. „To bylo švindlování." obvinil jsem ho se smíchem. Marc se pousmál. „Tohle je moje mistrovské dílo, víc ode mě nečekej."
Najednou nás přerušilo volání Marcova jména. Oba jsme se otočili, abychom viděli Marcovo tátu, jak už jsem zjistil, který Marcovi posunkoval (a někdy v prostřed toho mi zamával), aby šel už domů.
Marc se zvedl. „Promiň, už musím jít." Zvedl jsem se taky. „Neomlouvej se. Uvidíme se zítra." rychle jsem ho objal a vydal se vlastní cestou.

Příští kapitola bude taky z Nathova pohledu, jelikož jsem ichtyl a tahle měla být ještě z pohledu Marca, ale já už jí začala psát a nechtěla se mi mazat a přepisovat. Hold jsem líná jak kočka ฅ(^・ω・^ฅ)
Snad jste měli příjemnpu první adventní neděli!

Blok, tužka, telefon [CZ, FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat