část třicátá druhá

304 31 22
                                    


write.a.fic.in.french
Ahoj osazenstvo Tumblru. Zdravím hlavně ty, co chtěli detailnější a šťavnatější informace o mém vztahu a já vám je tedy dodám.
Já NEVÍM! Po tom, co jsme se pár dnů ignorovali (nebo spíš jsem já ignoroval jeho), protože se stala jedna dost zmatená situace, jsme se setkali a stvořili to největší klišé > také se mu líbím!! (Což pořád trochu nechápu a pořád si myslím, že to je sen, ale kašlu na to...) Takže nejspíš budeme spolu.
Doufám, že vám to jako detaily stačí.

Jedna půlka hotová. Usmál jsem se pro sebe. Najel jsem do soukromých zpráv a otevřel jeden určitý chat.

write.a.fic.in.french
Ahoj! :D Já ti chci poděkovat.

musicfullcornflower
Za co prosímtě :D

write.a.fic.in.french
Noo za to, že jsi tu při mně byl :D třeba to s tou zprávou, dodal jsi mi odvahu :D bez tebe bych mu to asi nikdy nenapsal

musicfullcornflower
Ále, to byla maličkost

write.a.fic.in.french
Možná pro tebe :D

musicfullcornflower
Anyway jsem rád, že jsem ti mohl pomoci :D

write.a.fic.in.french
Vážně, ještě jednou moc děkuju

musicfullcornflower
Nz :)

Usmál jsem se na obrazovku telefonu, telefon zamkl a položil na stůl.
Zavolal jsem na mamku, že jdu ven, a že si neberu telefon, aby se nebála, kde jsem a aby se mi nesnažila dovolat.
Vzal jsem si svou oblíbenou mikinu a vyrazil ven za Nathanielem. Dneska se nenechám ničím rušit.

Ladies, gentlemans, nonbinary and genderfluid folks, máme dopsáno :D Nemůžu uvěřit, že jsem to dotáhla až sem.
Měla jsem prostě chuť psát ff a tak jsem vzala první nápad, první ship a začala psát. (A taky jsem totálně překopala svůj původní nápad hhh)
Anyways chci poděkovat vám všem, co jste procházeli tuhle strastiplnou cestu se mnou. Děkuju vám za podporu, fakt to pro mě dost znamená.
Chci vás poprosit, abyste se zamysleli nad svou cestou touto fanfikcí. Co jste si mysleli, když jste ji poprvé uviděli a co si myslíte teď. Jak moc jste nebo nejste spokojeni se zápletkou, co popř. v příběhu chybí. Jestli chcete, můžete se se svými myšlenkovými pochody svěřit v komentářích - budu ráda za jakoukoliv odezvu (dost uvítám kritiku, cuz chci vědět, na čem bych měla zapracovat). A jestli si teď vzpomenete na nějaký gramatický error, tak mi ho prosím vás napište. Nebo jestli budete číst někdy znovu, a nějaký najdete, tak mi tam jen hoďte komentář a já to opravím.
To samozřejmě platí pro všechny, co si tuhleten příběh přečtou. Nezáleží, jestli to čtete teď nebo o tři roky později. Vždycky bude prostor pro zlepšení.
Toť vše, co bych vám ráda sdělila. Dík za pozornost a třeba někdy příště u dalšího příběhu ヾ(❀╹◡╹)ノ゙❀~

Blok, tužka, telefon [CZ, FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat