„Pro dnesek končím. Bolí mě ruka.“ „Taky jsi toho dost nakreslil.“ řekl jsem automaticky a dál psal. „Co píšeš? Já myslel, že už jsi dopsal.“ „Dopsal.“ potvrdil jsem. Celé mé soustředění bylo zaměřeno na obraz v mé hlavě a na stránku přede mnou, takže jsem neměl čas na červenání.
„Tak co to tedy je?“ „Fanfikce.“ „Na jaký ship?“ Zkoumavě jsem se na něj podíval. „Alix mě zasvěcovala do základních pojmů, když rozkoukala nějaký seriál.“ „A-aha. No... Na wolfstar.“ „O tom jsem jestě neslyšel. Odkud je?“ „Z Harryho Pottera.“ „Kdo s kým?“ zrudnul jsem. Vážně mu chci vysvětlovat, že shipuju Remuse a Siriuse?
„N-no, na Moonyho a Padfoota.“ zašeptal jsem a doufal jsem, že aniglické přezdívky mu toho moc neřeknou. „Aha? Tak to nevím kdo je. Knížky jsem nečetl.“ podrbal se na zátylku.
„Každopádně nechceš už jít? Je docela pozdě. Divím se, že na to ještě vidíš.“ přikývl jsem a schoval si blok pod mikinu. Nathaniel mi pomohl vstát a já jen děkoval šeru, že nemohl vidět můj ruměnec.
Nathaniel si chtěl ještě chvíli povídat a tak mě doprovodil až k babiččině chalupě. Tam jsme se rozloučili kývnutím a on odešel.
Doma jsem pozdravil babičku, dědu, tátu i Sophi a zalezl do pokoje. Myslím, že má rodina už na mou plachost zvyklá.
Můj telefon mi ukázal jedno nové upozornění. Někdo mi napsal do soukromých zpráv na Tumblru?musicfullcornflower
Páni, přeji ti mnoho štěstí 🍀 nezapomeň, dost lidí ti fandí a já jsem tu teď pro tebe ^^ je super najít nějakého Francouze tady ;Dwrite.a.fic.in.french
Děkuju ^^musicfullcornflower
Není za co :D ale věř, že teďka budu chtít ty nejmenší detaily a jako první ;)write.a.fic.in.french
No jasný XD co bych od lidí tady taky čekal. Ale asi nic nebude, mám velké podezření, že je zamilovaný do jedné holky :(musicfullcornflower
Jaká to škoda :( ale třeba to ještě nabere zvrat (:write.a.fic.in.french
Kéžby :) radši už dneska o tom nebudu přemýšletmusicfullcornflower
Tomu se večer nevyhneš, znám to. Užij si večer🎵The tajemný persona on the scene XD Snad bude vaše pondělí lepší jak moje (눈‸눈)
ČTEŠ
Blok, tužka, telefon [CZ, FF]
FanfictionNedokážu se soustředit. Propleskávám si tváře a snažím se přemýšlet normálně. Ale hlava má jiný názor. Nathaniel, Nathaniel, Nathaniel, Nathaniel... Jak zamyšleně sedí s tužkou u ucha, jak jí jablko, jak zívá a protahuje se. Ne! Ať se snažím přemýš...