část druhá

388 42 1
                                    

„Ahoj mami! Jsem doma!“ zavolal jsem, když jsem si zouval boty. „Ahoj zlato! Jestli máš hlad, tak si vezmi rohlík, nebo můžeš chvilku počkat, za chvíli tu je Oscar s pizzou!“ „Děkuju! Tak mě pak zavolejte!“ zakřičel jsem v odpověď a zavřel se do svého pokoje.
Vytáhl jsem sešit a znovu začal přemýšlet. Zakňučel jsem a začal se rozhlížet po pokoji. Něco. Nějakou věc. Co by se dalo nějak šikovně použít?
Brýle? Sluneční brýle? Ne, ale dioprtické ano! Pouštění prasátek! Oheň! Ano!
Konečně jsem měl nápad. Urychleně jsem vzal propisku a začal urychleně si to sepisovat na papír. Pak jsem to úhledně přepsal do sešitu. A právě v čas. Slyšel jsem v zámku klíče.
„Váš spasitel je tady! Přináším večeři! A mám i pár filmů!“ Zasmál jsem se. Myslím, že Oscara slyšeli i sousedi pod náma.
Oscar je obecně hlasitý a zvláštní. Ale tak jako dobře zváštní. Četl snad všechny fantasy, sci-fi, thriller a detektivky na světě a notnou sbírku jivh přinesl, když se k nám stěhoval. Kdykoliv, když nevím co číst, tak mi dost pomůže. Nebylo těžké ho přijmout.
Sedl jsem si ke stolu a vzal si kousek šunkové. Mamka si naproti mně sedla s lítostivým úsměvem.
„Tvůj táta si tě chce vzít na prázdniny.“ usmál jsem se a přikývl. „Ale jestli nechceš, tak já tě nějak omluvím, zfalšuju tvou nemoc nebo-“ „To je dobrý mami. Rád strávím nějaký čas s tátou.“

Teďka ze začátku to moc lovestory nebude, ale snad se to brzo rozjede xdd

Blok, tužka, telefon [CZ, FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat