Kap 21 ~ Del 1

735 7 0
                                    

Jag vaknade upp bredvid den vackraste personen bredvid mig i samma säng. Min tjej. Hon låg och sov och hade huvudet vid mitt bröst så om hon hade kollat så skulle hon se rakt på mitt nakna bröst, fast hennes ögon var stängda och hon andades lätt. Så jävla vacker. Jag kollade på klockan som visade 8. Så jag bestämde mig för att laga nått gott till frukost. Klä på mig nått orkade jag inte så jag gick försiktigt upp ur sängen så att jag inte skulle väcka Julia. Pannkakor var det ända jag tänkte på när jag öppnade kylskåpet. Så jag gäspade och skakade ivrigt på huvudet innan jag drog händerna genom håret och tog fram det som behövdes. Sen så började jag steka och dukade samtidig fram på bordet allt som behövdes. Sjöng gjorde jag också samtidigt, som jag alltid gör när jag lagar mat. Jag skratta lite åt mig själv när jag kom på tanken hur jävla sexig jag måste se ut just nu. Sjunger och lagar mat i bara kallingar och med en riktig morgon frissa. Hah.

Julias perspektiv~
Jag vaknar av doften av pannkakor. Vilket va helt underbart. Jag vaknar i Felix säng. Utan Felix. Jag sträcker på mig och reser mig sedan upp. Jag var faktiskt lite kylig då jag inte vaknade upp bredvid Felix. Så jag tog av mig t-shirten som jag sov i och drog på mig Felix vinröda tjocktröja som han hade på sig igår. Den va alldeles för stor, ärmarna var kanske 10 cm för långa och tröjan gick ända ner någonstans mellan knäna och rumpan. Sen smög jag försiktigt ut till köket. Jag ville nästan bara skratta när jag såg synen. Där står han. Felix Sandman i bara kallingar och sjunger på 97ways samtidigt som han lagar frukost. Men jag klagar inte. Han ser jävligt bra ut. Jag sa inget utan smög försiktigt fram och kramade han bakifrån.
"Godmorgon finaste" sa han och vände sig om mot mig. Aboow den synen.
"Godmorgon sexigaste" svara jag. Vilket gjorde så att ett nöjt flin kom upp på hans läppar innan han kysste mig mjukt.
"Snygg tröja förresten" sa han samtidigt som han vände sig om och vände på pannkakan i stekpannan.
"Tack" sa jag och ställde mig bredvid och kollade på han.
"Vart är den köpt"
"Hittade den faktiskt på skrottippen" svara jag.
"Ha ha ha" sa han och grimaserade mot mig. Jag gjorde bara en pussmun tillbaka.
"Nu är det klart" sa han och tog fatet med pannkakor med sig till bordet.
Vi satt oss mittemot varandra och vi högg in. Sjukt gott var det. Han va grym på pannkakor!

Felix perspektiv~
"Det va sjukt gott, tack så mycket!" Sa hon när hon ätit klart.
"Tack, allt för dig såklart" sa jag och log mot henne. Vilket fick henne att rodna lite.
"Följer du med till studion sen?"
"Visst, när?"
"Inte förns två så vi har tid att göra annat" sa jag och log mot henne. Vi hjälptes åt att plocka undan och när vi va klara med det så tryckte jag upp henne mot väggen och kysste henne passionerat.

Love is the only way ❤️ the foooWhere stories live. Discover now