Asså det va en så mäktig känsla. Att stå på balkongen och kolla ut över arenan. Man fick gås hud. Jag stod mellan Freddie och Kat. Jag grät ganska mycket faktiskt. Att se hur glada dom är på scen. Detta är deras lycka. Att se hur mycket de har kämpat och slitit för detta. Och nu är de där. På scen för ett slutsålt annexet. Så jävla mäktigt att se. Jag, Kat och Mickis. Vi alla grät. Vi alla sjung med. Alla filma då och då.
Ooooh, shake it shake it, daaaamn, move it move it. Sjung de och tog på deras privata delar. Skriket blev bara ännu högre. Jag sneglade bort mot Felix föräldrar. De skratta bara. Asså att stå där och se på sin son. Det borde va världens häftigaste känsla.
Tiden gick sjukt snabbt. Tillslut så sa killarna att det va dags för sista låten och build a girl sattes igång. I refrängen så filmade Max med min telefon och Mickis med Kats när jag, Kat och Freddie dansa med i refrängen. Det var sjukt mäktigt, vi alla kunde den riktigt bra då vi har hängt med killarna ett tag. Och dom lärde ju mig den en gång i dansstudion.
Vi ställde oss och kolla ut igen. Felix snegla upp mot oss samtidigt som han dansa och jag tror att han fick syn på mig för han log. När låten va slut så försvann killarna. Hela arenan skrek "en gång till!" Så tillslut kom dom ut ingen och jublet blev högre. 97 ways kördes och där brast det direkt när Felix hade sjungit sin vers. Asså dom är så sjukt grymma och att se hur mycket dom älskar detta och hur mycket tid dom lägger ner. Och sen stå och kolla på deras första egna konsert och se hur dom älskar detta är så sjukt. King of the radio är det sista som spelas. Och dom gör det så grymt. När dom försvunnit för andra gången och även den sista så går vi + föräldrarna ner och dit mot backstage. Vi ska snart få träffa dem men först så skulle två intervjuer göras snabbt.
Jag ställer mig vid Felix mamma, hon ger mig en kram. Vi pratar ända tills dörren öppnas och Frida från Aftonbladet kommer ut. Tillslut så kommer Daff ut och bakom kommer killarna. Det första Felix gör är att springa fram till mig och ge mig en stor varm kram som bara han kan ge.
"Så jääävla grym" viska jag till han. Han krama mig hårdare och sen så pussa han mig på munnen innan han krama om mig igen. Tillslut så släppte vi och han gick vidare och krama familjen. Jag gav alla killarna en kram och berätta hur grymma de va. Tillslut så va det dax för killarna att duscha men jag stanna kvar med Felix mamma och vänta på Felle då han ville att jag skulle sova med han. I morgon kväll åker de till Göteborg för skivsignering. Men jag har absolut inga problem att sitta i en soffa med Felix mamma. Jag älskar Felix mamma och vi pratar om allt möjligt och skrattar som aldrig förr. Hon påminner väldigt mycket om Felix. Lika glad och sprallig. Vi skrattar mycket och har allmänt kul.
"Jag är så glad att Felix hitta dig Julia" säger hon. Jag ler mot henne. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag kan ju inte säga "tack" direkt? Hah.
"Han hade en period då han liksom inte riktigt va sig själv. Men när han träffa dig så har han blivit sig själv igen, jag är så glad att han hitta just dig. Du är en så fin tjej" säger hon och tar en lock av mitt hår i hennes hand.
"Tack" säger jag och ler stort mot henne.
"Jag hoppas att han tar hand om dig bra, det har jag sagt till han!" Säger hon och ler mot mig.
"Det gör han! Han är en så fin kille" svarar jag.Vi pratar ett tag till innan killarna kommer ut. Oscar, Ogge och Omar får en hejdå kram och sen lägger Felix armen runt mina axlar och sen går vi ut tillsammans med Cecilia mot bilen. "Vad bra ni va Felix" säger hon och kollar mot oss.
"Ja gud ja, helt grymma" fyller jag i. Felix ler mot mig och stannar sen upp och kysser mig passionerat.
"Tack babe" säger han i kyssen. Att Felix mamma står och kollar på oss bryr jag mig inte alls om. I början av förhållandet så kunde det va pinsamt men nu känns det inget alls. Eller ah, allt som känns är mina känslor för Felix. Så sjukt stora och jag älskar verkligen han. Vi drar ifrån och Felix kollar in i minna ögon. Det känns som att han ser rakt in i mig. Nästan lite läskigt. Jag ler svagt och han besvarar med ett av de finaste leendet. Han lägger armen runt mig och vi fortsätter gå. Jag lutar huvudet mot hans axel. Cecilia stannade också fast en bit längre fram. Hon stod och kollade på oss. Hon log stort och jag kände hur mina kinder brände till lite.Vi satt oss i bilen och körde hemåt.
"Vill ni handla något eller?" Sa Cecilia och kollade bak på oss som satt i baksätet.
"Pizza och godiiiiiis" brast Felix ut vilket fick mig att skratta.Cecilia ringde till pizzerian och sen stannade vi snabbt på Ica och Felix mamma sprang in medan vi satt kvar i bilen.
När vi kom hem så hjälpte jag och Felix åt att duka medan Cecilia plocka fram allt.
Felix perspektiv~
"Vilken låt kändes bäst då Felix?" Sa mamma och kolla upp på mig. Vi alla hade precis ätit upp och satt och lutade oss tillbaka mot stolarna. Jag hade min arm runt Julias axlar.
"Alla kändes sjukt bra men 'lous our lungs' eller 'build a girl' va väll allra bäst." Svara jag. LOL va sjukt kul att köra, och den är så skön och betydelse full text. Och BAG har alltid varit en av minna favoriter.
"Vad tyckte du då Julia" fråga mamma sen. Julia kolla på mig med en fundersam blick.
"Hmmm, jag tycker nog Wistle, 97 ways och Lose our lungs." Sa hon och log mot mig. Så sjukt vacker.Vi plockar undan och sen säger vi godnatt till mamma och går upp till mitt rum. Jag kastar mig över henne så att hon landar i sängen med mig över. Hon piper till men sen så kraschar mina läppar mot hennes och hon tystnar fort. Hennes läppar är fylliga och passar perfekt mellan mina egna som masserar dom i ivrigt. Min hand letar sig in under hennes tröja. Hennes händer är intrasslade i mitt hår och masserar min hårbotten på ett sånt oerhört skönt sätt. Så här skulle jag kunna ligga länge.
Efter en film med massa godis så känns det som att det är dags att sova då klockan är halv två. Jag bäddar upp sängen och drar av mig mina kläder. Kallingarna behåller jag dock på. Jag vänder mig om där Julia står och har problem med att knäppa upp den sista knappen på hennes rygg.
"Vänta, jag hjälper dig" skrattar jag och knäpper upp knappen. Hon får av sig tröjan, nu står hon bara i underkläder. Jag biter mig i läppen. Hon vänder sig om och kollar upp på mig.
"Tack" viskar hon och kysser mig. Jag lägger händerna på varsin sida av henne, precis på sidan av brösten. Hon ger mig ett flin. Som jag besvarar innan jag pussar henne snabbt på läpparna innan vi hoppar ner i sängen.
"Godnatt älskling" säger jag och lägger armen runt hennes mage och kysser henne på huvudet.
"Godnatt" säger hon och vrider på huvudet så att hennes läppar kommer åt minna. Sen så vänder hon tillbaks och jag drar in hennes kropp närmare min och borrar in huvudet i hennes nacke.
Såhär skulle jag kunna ligga för evigt.
YOU ARE READING
Love is the only way ❤️ the fooo
FanfictionJulia är 16 år och driver en blogg, en ganska stor en. Inte en som Kenza men hon har ändå många läsare och blir igenkänd på stan. Hon gör ganska många modell jobb också. Ett perfekt liv skulle många säga att det va helt enkelt. Men är det verkligen...