Kap 37 ~ Jag har saknat allt med dig

602 6 0
                                    

Julias perspektiv~

Jag flyger upp ur sängen när väckarklockan ringer. Idag kommer min älskling hem! Eftersom att mamma och pappa jobbar så har jag bestämt med Cecilia att hon ska hämta upp mig så kör vi till flygplatsen och möter dem. Jag bokstavligen springer ner till köket och äter frukost och springer upp igen. Idag är det riktigt varmt så jag bestämmer mig för att ta mina högmidjade Levis shorts och till det en vit magtröja, som inte visar så mycket mage då shortsen är höga. Håret låter jag va som det är, det är lite lockigt då jag lockade det igår pågrund av uttråkad. Sen drog jag några enkla drag med mascara borsten på ögonfransarna. Hon kommer om vilken sekund som helst så jag sprutar på mig min favvo parfym och springer sen ner igen. Jag knyter på mig mina vita Nike air force och går sen ut och låser efter mig. Precis som jag är klar så kommer Cecilia på gatan så jag springer ut och hoppar glatt in i bilen.

"Heej gumman!" Säger hon och ger mig en kram fast vi sitter i varsitt säte.
"Heej" säger jag glatt och Cecilia kör iväg.
"Gud vad fint hår du har" säger hon.
"Hahha tack så mycket" säger jag och ler mot henne. Bilresan som tar en 20 min kändes som att det tog en timme. Men så är det väl om man längtar.

Väl inne så ser vi massor med tjejer som står och väntar vid en stor dörr. Hahha sötnosar. Vi blir visade av någon personal och får gå igenom någon smal gång och tillslut kommer vi till ett stort rum och vad jag förstår det som så står vi emellan "tullen" och den där dörren där tjejerna stod på andra sidan. Här står redan Wilnur och både jag och Cecilia kramar om henne och står och pratar med henne medan vi väntar.
"Nu kommer dom" säger Cecilia tillslut och jag vänder mig snabbt om och kollar mot tullen (ni vet det som man går igenom där man visar passet när man kommer hem till Arlanda igen). Och ja jag skymtar Johan där på andra sidan genom glaset. Jag piper till och Cecilia skrattar åt mig och lägger handen på min axel. Tillslut så öppnas dom automatiska dörrarna och Kat kommer ut.

"Heeej!" Säger hon och vinkar åt oss men går direkt åt sidan och ställer ner sinna väskor och tar fram telefonen och vad jag gissar börjar filma för att få med när killarna träffar sina mammor igen efter tre veckor. Eller ah Felix och Omar iallafall. Dörren öppnas igen och Omar kommer ut han får direkt syn på oss och springer till Wilnur. Okej nu känner jag att jag är jävligt nervös. Dörrarna öppnas och där kommer han. Felix. Direkt när han får syn på mig så släpper han väskorna och springer mot mig. Detsamma gör jag. Vi dunsar in i varandra och jag känner hans armar runt mig. Fyfan vad jag har längtat efter detta. Efter flera minuters total tystnad så viskar han,
"Jag har saknat dig." Jag kollar upp i hans ögon. Så jävla fin, och han har en lätt solbränna.
"Har du blivit snyggare eller?" Säger han och ler. Jag himlar med ögonen. "Jag som trodde att man inte kunde bli snyggare än vad du va när jag såg dig sist. Men du är ju snyggare nu, mirakel." Säger han och jag fnissar.
"Det där har jag saknat så jääävla mycket, dina jävla små fniss." Säger han och pressar sina läppar mot mina. Jag ler i kyssen. Han masserar mina läppar mjukt och detta va helt klart en utav de bättre kyssarna jag fått.
"Fast det där har jag saknat mest." Säger han och jag lägger huvudet mot hans axel och kramar om honom ännu hårdare. Vi står där i säkert 3 minuter i helt tystnad. Innan jag släpper taget lite.
"Jag älskar dig" säger jag och han kollar in i minna ögon.
"jag älskar dig" säger han och för ihop våra läppar igen. Älsklingen.

"Hallå får vi också kramas lite eller?" Hör jag Oscar säga och jag lägger huvudet på Felix axel och kollar mot honom. Hans hår värkar ha växt för det ser otroligt nog ännu fluffigare ut idag. Men det har ju gått tre veckor. Felix lägger sina händer på mina höfter och säger,
"Det finns fler att krama" och jag känner hur han nickar mot de andra.
"Tror du inte vi har gjort det, ni har ju för fan stått här i 10 minuter nästan." Skrattar Omar och jag ler mot honom. Hans hår är lockigt, eller ah naturligt och han har fått en fin bränna. Sen kollar jag mot Ogge, han ler ett av sina fina leenden mot mig och jag ler stort tillbaka.
"Ah vi har också saknat Julia" säger Ogge och sen kommer de alla och ställer sig på varsin sida av mig och lägger armarna om varandra så att det blir en stor grupp kram. Men Felix händer ligger fortfarande på mina höfter och det får mig att le ännu större. Tillslut släpper killarna och Felix pussar mig på huvudet innan han också släpper.
"Får väl säga hej till morsan också" säger han och jag nickar ivrigt. Jag vänder mig om och Ogge står närmast så jag kramar om honom. Vi står och vinglar fram och tillbaka.
"Nu är den coolaste tillbaka och tar över coolhetsplatsen igen" säger han och jag skrattar. "Välkommen hem" säger jag och släpper sedan ifrån och går vidare till Omar.
"Best buddieeee!" Säger han skämtsamt och skrattar. "Heeeeeej" säger jag och drar ut på ordet. Vi kramar om varandra.
"Du stod här idag, som du sa när vi skulle åka, haha" skrattar han.
"Såklart!" Säger jag och ler. "Välkommen hem!" Vi släpper och jag får syn på Oscar som står 4 meter bort och pratar med Kat. Jag springer och slänger armarna runt honom bakifrån. Han vänder sig stelt om men sen ser han att det är jag och då skrattar han.
"Hah trodde att du var en foooer" och det får Kat att skratta högt.
"Vem säger att jag inte är?" Säger jag och kollar lurigt upp mot honom.
"Kom hit" säger han och jag släpper taget om hans rygg och hoppar upp i hans famn istället och krokar bena bakom hans rygg. Han kramar om mig hårt. Armarna håller jag runt om hans nacke och huvudet har jag borrat ner i axeln. Detsamma har han gjort på mig fast han har händerna runt min rygg istället.
"Okej, dags att gå ut och hälsa på alla fans som står här bakom dörren. Så kan vi åka sen. Killar ni går först och så går vi andra bakom er!" Ropar Kat. Jag hoppar ner från Oscar.
"Saknat dig som fan" säger han och jag kramar om honom hårdare innan jag släpper och han får gå fram till de andra killarna. Vakterna öppnar den stora dörren och man hör ett skrik av massa tjejer. Killarna vinkar glatt och går fram till avspärrningen som skiljer de och fansen åt. Vi andra, jag Cecilia och Wilnur får gå på sidan om i en liten avspärrad gång.
"Juliaa!" Ropar några och jag vinkar glatt ut till dem i den stora massan. Vi ställer oss sen utanför den "privata utgången" och väntar på killarna. Oscar kommer först ut efter kanske 20 min. Han kramar om mig bakifrån och jag ler. Så står han hela tiden tills Felix kommer ut 10 min efter, då flyttar han sig och Felix och lägger armarna runt min hals och pussar mig på kinden innan han lägger hakan på mitt huvud.

Love is the only way ❤️ the foooWo Geschichten leben. Entdecke jetzt