Furkan'dan.
Bıkmıştım.
Yalan söylemekten...
Acı çekmekten...
Kalbimin kırılmasından....
Hayatımda iki defa istemeyerek yalan söylemiştim.
Ilk yalanı Denize 'Artık seninle arkadaş olmak istemiyorum' diyerek söylemiştim.
Ikinci yalanı ise anonime Ayşe'yi sevdiğimi diyerek söylemiştim.
Bunları neden yaptım bende bilmiyorum.
Yaptığım için çok pişmanım.
1 haftadır ne okula gidiyordum ne de anonimi engelden kaldırıyordum.
Kendi kendime gereksiz depresyonlara giriyordum.
Evden dışarı çıkmamak çıkmamak çok sıkıcı.
Birden aklıma bir şey geldi.
Bir keresinde Deniz bize geldiğinde günlüğünü bizde düşürmüştü.
Bende ona vereceğim gün kavga ettik.
Ondan sonra konuşmadığımız için verme fırsatım olmamıştı.
Eve gelir gelmez yatağımın altına saklamıştım.
Bir yıldır orada duruyordu.
Hala şimdiye kadar okumamıştım.
Gerçi neden okumadım onuda bilmiyorum.
Nasıl aklıma gelmedi acaba?
Sakladığım yerde çıkardım.
Elime aldım ve ilk sayfasını açtım.
Açar açmaz içinden birlikte çektirdiğimiz fotoğraf çıktı.
Bu fotoğrafı çok severdi.
Sonra yazdıklarını okumaya başladım.
Çok seviyorsun,öyle ki her bir zerresine aşık olur her bir zerren. Şuursuzca sonsuz bir sevgi besliyorsun. Her gece onu hayal edip uyuyorsun,sabah onunla uyanıyorsun. Onu bir kez görsen dünyalar senin olacakmış gibi hiss edersin. Sadece onun var olması sana yeter. Sen onu hayatına çevirirsin,bir saniyen bile onu düşünmeden geçmez. Rüyalarında bile onu görürsün. Onun mutluluğu seni de mutlu eder. Bir sözle sen içinde o insanla yaşarsın. Her gece onun için ağlamaktan gözlerindeki yaş damlalarının esiri olursun,istemsizce akar gözlerinde tutamazsın,dur diyemezsin,çünkü canın yanyor... Sen ona aşık o ise başkasına. Sen ondan mesaj gelir diye günlerce beklersin o ise başkasına "uyuma birazda konuşalım" der.......Sen onun gülüşünü hayal ederken, o sevgilisi ile kurduğu hayaller ile mutlu olur....
Çok seviyorsun anlıyorum,ama o bunun 1 gramını hiss etmiyor... Sen sadece kendi canını yandırırsın her gün biraz daha mahv olursun... Sevgili olmak bir yana bir kez sesini duysan dünyanın en mutlusu olacakmışsın. Ve sen bu hisleri yaşarken hiç kimsenin sana inanmaması seni daha da kötü hale getirir...
Karşılıksız sevgi insanı çoook mahv eder...
Sen bunu okurken o aklına gelir ve gözlerin dolar, tutamazsın gözündeki inci tanelerini ve yanaklarından süzülüp sonsuzluğa akarlar.....
Kırarsın umutlarını unutmaya çalışırsın... Ama olmaz çünkü, gerçekler unutulmuyor, çünkü, ilk sevgi unutulmuyor.....
Kavuşamadığın o insan.. Kavuşamadığın o insan için tüm ömrün mahv olur...Seni sevdiğime hiç pişman değilim İmkansızım... Dünyaya yeniden gelsem olmayacağını bile bile ettiğim duam olursun.
Hiss etmeni isterdim sana olan sevgimin 1 %.... Belki sende severdin günlerce ağlayan bu kızı, belki gülüp "hala sen çocuksun" derdin,ama yinede sana olan sevgimi hiss etmeni isterdim..
Neyse o benim yalan dünyamda olan tek gerçeğim.
Birileri "imkansız hiç bir şey yoktur" dediğinde aklıma gelen şey benim İmkansızlığım.......Sevgilerle AnGel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızlığım || Texting ✓
RomanceSen benim imkansızlığımsın. Başlangıç: 31.07.2019 Bitiş: 23.06.2020