Her şey bir anda olur,ve girir hayatına. Hayatına giren insan zaman geçtikçe hayatın olur.. Onsuz bir anın bile geçsin istemezsin. Çok bağlanırsın, öyle çok ki artık rüyalarında bile onu görürsün... O insan karanlık dünyada meydana gelen güneşin olur... Ölüyorum dediğinde seni yaşatan olur... Varlığıyla dünyaları kazanırsın yokluğuyla tüm dünyan mahv olur. Her gün onun için uyanırsın,onun için yaşarsın...'Yapmam' dediğin her şeyin baş rolü olursun sırf o insan için... Zaman geçtikçe o insan her kes gibi gider... Dünyan güneşsiz kalır, yaşamak için sebebin kayb olur... Ve kurduğun tüm hayallerin boşa gider.... Onun böyle bir şey yapmasını kabul edemezsin.. Güneşin canını yakmaya başlıyor,canın yanır lakin bu bile onun tarafından olduğun için sana hoş gelir.....onunla bağlı olan her şeyi kabullenirsin.... Seni kayb etmek istemiyorum diyen adam seni kendi elleriyle kendi hayatından çıkartır.... Ne yapacağını bilmiyorsun,çünkü hayatını kayb ettin... Gözlerinden akan damlalar kadar onu seviyorsun ama o ise senin gözünden akan damlalar kadar sana nefret ediyor.... Bir birinizin aksi olursunuz. Sevdiğin kadar nefret edilirsin...ama onu sevmekten vaz geçmiyorsun onun söylediği sözleri unutamıyorsun.... Kırılan kalbinle umutlarını kesmeye başlarsın... İnan ki bu bileklerini kesmekten daha zor... Ve her yerde onu aramaya başlarsın. Birde bakarsın ki o başkasıyla çook mutlu,sen onu mutlu edemediğini düşünmeye başlarsın ve bu hiss seni günden güne bitirir.. Bir sözle ölümüne imza atar onun başkasıyla mutluluğu... Bir kez bile tutamadığın elleri başkasının ellerini sonsuzluğa tutar...
Sevgilerle AnGel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızlığım || Texting ✓
RomanceSen benim imkansızlığımsın. Başlangıç: 31.07.2019 Bitiş: 23.06.2020